کد خبر: 131881
A

سپاه باردیگر مقر تروریست‌ها در اربیل را زیر آتش توپخانه گرفت

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز مقر گروهک‌های تروریستی در شهر اربیل عراق را با تسلیحات توپخانه‌ای هدف قرار داد.

سپاه باردیگر مقر تروریست‌ها در اربیل را زیر آتش توپخانه گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز مواضع گروه‌های تروریستی در اربیل را با حملات توپخانه‌ای در هم کوبید.

هنوز آمار تلفات و خسارات این حملات گزارش نشده است.

اسفندماه سال گذشته نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مقر موساد در شهر اربیل عراق را با موشک‌های نقطه‌زن مورد هدف قرار داد.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارها هشدار داده‌اند که هرگز حضور و فعالیت گروهک‌های تروریستی در جدار مرزهای شمال‌غرب کشور را برنمی‌تابند و در صورت فعالیت‌های ضدامنیتی،‌ پاسخ‌های محکم و کوبنده‌ای به آنها خواهند داد.

پیش از این نیز نیروی زمینی سپاه در چند مقطع به مقرهای گروهک‌های تروریستی ازجمله حزب دموکرات در اقلیم شمال عراق حمله کرده بود.

بر پایه این خبر روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه نیز از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور و انهدام  پایگاهها و مقرهای تروریست‌های مستقر در  اقلیم شمال عراق خبر داد.

در این بیانیه آمده است:

در پی شرارت های اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در اعزام تیم های تروریستی برای نفوذ و انجام عملیات های ضدامنیتی و خرابکارانه در خاک کشورمان،با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق، یک تیم مسلح تروریستی، در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و تمامی اعضای این تیم تروریستی 5 نفره در شهرستان بانه دستگیر شدند.

بنابراین گزارش درپی اعترافات اعضای این تیم تروریستی به اهداف و نیات خرابکارانه و شوم خود علیه ایران اسلامی، از صبح امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه پایگاهها و مقرهای تروریست های  مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شدند.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر