کد خبر: 131889
A
دیده‌بان ایران:

انتقاد سایت اصولگرا از فیفا: چرا رومن آبراموویچ را مجبور کردید که «چلسی» را بفروشد؟/ بیچاره چلسی و هوادارنش

سایت اصولگرای مشرق نیوز با انتشار گزارشی ضمن انتقاد از سیاست های فیفا و یوفا در برابر تجاوز روسیه به اوکراین نوشت: بیچاره چلسی و هوادارنش!

انتقاد سایت اصولگرا از فیفا: چرا رومن آبراموویچ را مجبور کردید که «چلسی» را بفروشد؟/ بیچاره چلسی و هوادارنش

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت اصولگرای مشرق نیوز با انتشار گزارشی ضمن انتقاد از سیاست های فیفا و یوفا در برابر تجاوز روسیه به اوکراین نوشت: 

جنگ اوکراین و پیامدهای آن مانند آنچه بر باشگاه چلسی رفت، پرده از چهره واقعی نهادهایی مانند فیفا و یوفا برداشت تا نشان دهد که چگونه فوتبال را ابزاری دم دستی برای قدرت های غربی ساخته اند و در حوزه عمل، هیچ اعتقادی به شعارهایشان ندارند.

این سایت اضافه کرد: وقتی دولت انگلیس در رفتاری مداخله گرایانه دستور به فروش باشگاه چلسی و خروج رومن آبراموویچ از فوتبال جزیره شد، ماهیت سیاسی و ابزاری فوتبال بار دیگر به نمایش گذاشته شد اما بیچاره چلسی و هوادارنش!

مشرق نیوز همچنین در پایان گزارش خودش مدعی شد: جنگ اوکراین با تمام صحنه ها و اتفاقات منفی که داشته و دارد، فرصتی دیگر برای جهانیان بود تا رفتار دوگانه و متناقضی را ببینند که رونمایی از غرب در معنای پنهان و واقعی آن است. در این راستا، چلسی را می توان نمونه ای عریان از دروغ گویی و قربانی سازی مردم در مسیر اهداف و راهبردهای سیاسی دانست. واقعیت غرب را می توان در تناقض پیشرو به خوبی دید؛ از چلسی و روسیه تا صهیونیسم و آل سعود.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر