کد خبر: 131891
A

بهادری جهرمی: برداشت یارانه‌ها «میزان و زمان» دارد که بعداً اطلاع رسانی می شود

علی بهادری جهرمی گفت: مطابق اطلاعیه ستاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، به تدریج میزان و زمان امکان برداشت آن اطلاع رسانی می‌شود.

بهادری جهرمی: برداشت یارانه‌ها «میزان و زمان» دارد که بعداً اطلاع رسانی می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: زمان برداشت یارانه ها بلند مدت نخواهد بود و با زمان اعلام قیمت‌ها این امکان فراهم خواهد شد.

علی صالح آبادی رئیس بانک مرکزی نیز اعلام کرد مبالغ قبلی که در کارت افراد وجود داشته، قابل برداشت است و فقط امکان برداشت از یارانه‌ای که به حساب‌ها واریز شده وجود ندارد.

به گفته علی بهادری جهرمی این موضوع که برای کسی یک ماه واریز شده صحت ندارد بلکه برای همه بزرگواران دو ماه واریز شده است که مسدود است و متعاقباً آزاد خواهد شد.

گفتنی است، براساس طرح اصلاح اقتصادی و در جهت مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای سه دهک پایین معادل ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر و دهک چهارم تا ۹ معادل ۳۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت می شود.

گزارش ها نشان می دهد پس از اعلام دولت برای واریز یارانه های جبرانی که پیش از این به کالاهایی مثل آرد اختصاص داده می شد، بخشی از مردم این یارانه را دریافت نکرده اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده برای کسانی که یارانه ای دریافت نکردند، سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه ها تا روزهای آینده راه اندازی می شود.

اما به گفته آقای عبدالملکی افرادی که به دهک خود و میزان دریافتیشان معترض هستند، باید به سامانه این وزارتخانه مراجعه کنند.

سامانه www.hemayat.mcls.gov.ir برای افرادی که به دهک بندیشان اعتراض دارند، فرصت مجدد بررسی داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر