کد خبر: 132008
A

نماینده مجلس: اگر از انجام وعده‌های «قاسم رستمی» مأیوس شوم، موضوع استیضاح را مطرح می‌کنم

نماینده مردم آبادان در مجلس، گفت: علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته تا امروز هیچ اقدام عملی برای جاده‌های خوزستان صورت نگرفته است و فقط در حد چند جلسه و قول و وعده باقی مانده است، اگر از انجام قول‌ها مایوس شووم و ببینم که از جلسات نتیجه‌ای نمی‌گیریم قطعا به سمت استیضاح هم خواهم رفت.

نماینده مجلس: اگر از انجام وعده‌های «قاسم رستمی» مأیوس شوم، موضوع استیضاح را مطرح می‌کنم

به گزارش دیده بان ایران، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به جاده‌های استان با توجه به حادثه چند ماه قبل که در پی آن نمایندگان خوزستان بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی را مطرح کرده بودند، گفت: حادثه دلخراشی که در آن زمان رخ داد نه اولین بود و نه آخرین حادثه، در این مدت هم حوادث مشابهی در جاده‌های ما در جنوب خوزستان اتفاق افتاده و منجر به فوت هم میهنان عزیزمان می شود.

وی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی در مدتی که گذشت داشتیم، جلسات متعددی با وزیر محترم راه و شهرسازی برگزار شد، همینطور با همکاری دکتر رضایی رئیس کمیسیون عمران یک جلسه در این کمیسیون داشتیم که در آن جلسه آقایان میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، قاسمی وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزیر نفت حضور داشتند؛ به این منظور که با استفاده از مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه مبالغی برای تکمیل این جاده‌ها تخصیص پیدا کند.

نماینده آبادان اضافه کرد: اطلاع دارید که آنجا دریایی از نفت است و جاده‌ها از روی دریای نفت می‌گذرد، چاه‌ها و پالایشگاه‌های متعدد، نیشکر را آنجا داریم و بنادر و گمرکات هستند این‌ها باید کمک کنند و آن جاده‌ها را به سرانجام برسانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه ابراز داشت: با این حال علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته تا امروز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است و فقط در حد چند جلسه و قول و وعده باقی  مانده است و مطالبات و فریادهای ما و خون عزیزانی که آنجا پرپر شدند، هنوز راه به جایی نبرده است.

محفوظی در پاسخ به این سوال که «آیا ممکن است مجددا به طرح استیضاح وزیر فکر کنید؟»، گفت: من اکنون طرح سوال مطرح کردم و جلسه آن روز سه‌شنبه هفته گذشته برگزار شد و مجددا قول دادند که دوباره آن جلسه قبلی تکرار شود تا بتوانند اعتباری را برای این جاده‌ها تصویب کنند. اگر از انجام قول‌ها مایوس شوم و ببینم که از جلسات نتیجه‌ای نمی‌گیریم، قطعا به سمت استیضاح هم خواهم رفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر