کد خبر: 132209
A

ادعای عجیب و غریب عضو هیات علمی دانشگاه تهران: اگر «سعید مدنی» جاسوس نبوده پس اطلاعات چگونه به بیرون از کشور درز می کرد؟

یک عضو هیات علمی دانشگاه تهران در واکنش به توییت عباس عبدی درباره اتهامات واهی که به «سعید مدنی» وارد شده مدعی شد: اگر سعید مدنی جاسوس نبوده است پس اطلاعات چگونه به بیرون از کشور درز می کند؟

ادعای عجیب و غریب عضو هیات علمی دانشگاه تهران: اگر «سعید مدنی» جاسوس نبوده پس اطلاعات چگونه به بیرون از کشور درز می کرد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا سیف عضو هیات علمی دانشگاه تهران در مورد توییت عباس عبدی در باره بازداشت سعید مدنی مدعی شد: در چنین حالتی این سوال را باید مطرح کرد که چه کسی درست می گوید؟ عباس عبدی یا سربازان گمنامی که متخصص این امور هستند؟ اگر آقای عبدی منصف باشد باید صبرکند تا اطلاعات بیشتری توسط نهادهای مسئول درباره جزئیات بازداشت سعید مدنی منتشر شود تا پس از آن به قضاوت بپردازیم.

وی همچنین در اظهارنظری عجیب مدعی شد: اگر سعید مدنی جاسوس نبوده است پس اطلاعات چگونه به بیرون از کشور درز می کند؟

 

بنابرگزارش دیده بان ایران این ادعا در حالی مطرح می شود که هنوز اطلاعی از پرونده «سعید مدنی» توسط مرجع بازداشت کننده منتشر نشده است و نخستین بار خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی این خبر را در حالی منتشر کرد که آقای مدنی هنوز بازداشت نشده بود.

مشروح این گفت وگو را می توانید (اینجا) بخوانید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر