کد خبر: 132343
A

نام هیچ یک از زنان مجلس انقلابی برای کرسی‌های هیات رئیسه مطرح نیست

یکشنبه هفته آینده، چهارم خرداد ماه، سومین اجلاسیه مجلس یازدهم برگزار خواهد شد. محمدباقر قالیباف در 2 دوره قبلی قدرتمندترین کرسی بهارستان را با 230 رای تصاحب کرد.

نام هیچ یک از زنان مجلس انقلابی برای کرسی‌های هیات رئیسه مطرح نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ یکشنبه هفته آینده، چهارم خرداد ماه، سومین اجلاسیه مجلس یازدهم برگزار خواهد شد. محمدباقر قالیباف در 2 دوره قبلی قدرتمندترین کرسی بهارستان را با 230 رای تصاحب کرد. سال اول، رقابت بر سر کرسی ریاست مجلس جدی‎تر از همیشه بود. جدی‌ترین رقیب او هم علیرضا زاکانی بود. این همان انتخاباتی‌است که در فایل صوتی منتشر شده از رییس قرارگاه عمار درباره آن صحبت شد و در نهایت زاکانی از رقابت انصراف داد. سال دوم، قالیباف مشکلی برای تصاحب کرسی ریاست نداشت. امسال هم در بر همان پاشنه می‌چرخد و نمایندگان ریاست مجلس را قطعی می‌دانند.

فریدون عباسی، نماینده کازرون در مجلس یازدهم تنها رقیب قالیباف بود و فقط 18 رای آورد. او به نزدیکانش اعلام کرده که این دوره هم کاندیدای ریاست مجلس خواهد شد ولی بعید است بیشتر از اجلاسیه دوم، رای بیاورد. به نظر می‌رسد کاندیداتوری او برای بی رقیب نبودن قالیباف و برگزار انتخابات در صحن مجلس است. الیاس نادران، نماینده تهران هم اما اعلام کرده که در این دوره کاندیدای انتخابات ریاست مجلس خواهد شد. نادران به برخی نزدیکانش اعلام کرده که حتی اگر یک رای هم بیاورد، کاندیدای ریاست مجلس خواهد شد.

منبع: شرق

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر