کد خبر: 132356
A

انتقاد ارگان مطبوعاتی سپاه از دیدار فوتبالی بین ایران - کانادا/ زیان‌های این دیدار بیشتر از فواید آن است

روزنامه نزدیک به سپاه ضمن انتقاد از دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران کانادا نوشت: فدراسیون باید در جست‌وجوی حریف تدارکاتی تازه‌ای باشد، حریفی که هم فوتبال بهتری نسبت به کانادا داشته باشد و هم سیاسی‌کاری‌های آن‌ها را دنبال نکند.

انتقاد ارگان مطبوعاتی سپاه از دیدار فوتبالی بین ایران - کانادا/ زیان‌های این دیدار بیشتر از فواید آن است

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه جوان نزدیک به سپاه با اشاره به بازی تیم ملی جمهوری اسلامی در برابر تیم ملی فوتبال کانادا و ضمن نقد این مسابقه دوستانه نوشت: عده‌ای از ایرانی‌های مقیم کانادا به بهانه سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن عده‌ای از هموطنان مقیم کانادا در پرواز اوکراین سال 98 تصمیم دارند بخواهند حضور تیم ملی در کانادا برای انجام بازی دوستانه را زیر سؤال ببرند.

این روزنامه می نویسد: با توجه به حواشی زیاد این دیدار به نظر می رسد آن چندان مفید فایده نباشد. از طرفی طولانی بودن راه و دشواری‌های خاص سفر به کانادا و از سوی دیگر حاشیه‌هایی که حتماً در کانادا توسط معاندین گریبانگیر تیم ملی خواهد شد، باعث می‌شود زیان‌های این دیدار بیشتر از فواید آن باشد. به نظر می‌رسد فدراسیون باید در جست‌وجوی حریف تدارکاتی تازه‌ای باشد، حریفی که هم فوتبال بهتری نسبت به کانادا داشته باشد و هم سیاسی‌کاری‌های آن‌ها را دنبال نکند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر