کد خبر: 132393
A

امام جمعه قم: مردم مراقب آشوب ها باشند، دشمنان همیشه از این آشوب‌ها برای ضربه زدن به نظام و امتیاز گیری از نظام استفاده می کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قم:مردم ما باید کاملا به هوش باشند و ردپای دشمنان را در این آشوب‌ها مشاهده کنند چرا که دشمنان همیشه از این آشوب‌ها از یک سو برای ضربه زدن به نظام و از سوی دیگر در مذاکرات برای امتیازگیری استفاده می‌کنند.

امام جمعه قم: مردم مراقب آشوب ها باشند، دشمنان همیشه از این آشوب‌ها برای ضربه زدن به نظام و امتیاز گیری از نظام استفاده می کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه انسان مومن هیچگاه از تکلیف فرار نمی‌کند، عنوان کرد: متقین و مومنین همیشه در عرصه جهاد پیشگام هستند و حتی اگر برایشان امکان حضور در جبهه علیه باطل نباشد، گریان و محزون‌ هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یکی از مصادیق بارز استقامت، شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در زمان جنگ تحمیلی بود.

امام جمعه قم با اشاره برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی در قم، اظهار کرد: شهدای روحانیت نه فقط در عرصه تبلیغ و جهاد تبیین بلکه در عرصه رزم نیز حضور پیدا کردند و با تأسی به سیدالشهداء (ع) فی سبیل‌الله جان خودشان را فدا کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) در هفته پیش‌رو بیان کرد: شخصیت این امام همام، به اندازه‌ای جامع و برجسته است که به جز عالمان شیعه، علما و عرفای سنی نیز توجه ویژه‌ای به ایشان دارند.

سعیدی تأکید کرد: برای عبور از مشکلات کشور، باید از کسانی استفاده شود که از تجربه کافی و مدیریتی در سطح کلان برخوردار باشند تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور یکباره به وجود نیامده و نمی‌شود یکباره برطرف شود، تصریح کرد: کسانی که مدعی هستند می‌توانند در مدت زمان بسیاری کوتاهی تمام مشکلات را حل کنند، دروغ می‌گویند؛ برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، باید با توجه به رهنمودهای دلسوزانه و راهگشای مقام معظم رهبری، گام‌های اساسی برداشته شود.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: یکی از گام‌های اساسی و قاطع آن است که دولت محترم به کمک سایر قوا باید رانت‌خواری را در کشور از بین ببرند.

وی ابراز کرد: میزان قاچاق و نوع آن در کشور افزایش پیدا کرده و آسیب فراوانی به اقتصاد کشور وارد کرده است که بایستی تمهیدات لازم برای رفع این تهدید دنبال شود.

امام جمعه قم خواستار شد: مردم ما باید کاملا به هوش باشند و ردپای دشمنان را در این آشوب‌ها مشاهده کنند چرا که دشمنان همیشه از این آشوب‌ها از یک سو برای ضربه زدن به نظام و از سوی دیگر در مذاکرات برای امتیازگیری استفاده می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر