کد خبر: 132600
A

ادعای عجیب سایت وابسته به علیرضا زاکانی: ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات غذای سگ استفاده شده؛ پس خوب نیست

سایت وابسته به زاکانی نوشت: در سال ۹۷ معادل دو میلیارد و ۷۰۶ میلیون دلار ارز به نرخ دولتی ۴۲۰۰ تومان به واردات کالا‌های غیراساسی از قبیل نخ دندان، غذای سگ و گربه، عروسک و اسباب بازی، درب قوطی، درپوش، لامپ، چوب بستنی و موارد دیگر اختصاص یافته است.

ادعای عجیب سایت وابسته به علیرضا زاکانی: ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات غذای سگ استفاده شده؛ پس خوب نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت اصولگرا و وابسته به علیرضا زاکانی در توجیه حذف ارز ترجیحی نوشت: براساس برخی گزارش ها، از ارز 4200 تومانی برای واردات غذای سگ نیز استفاده شده است! فروردین ماه سال 99 عادل آذر، رئیس سابق دیوان محاسبات هنگام قرائت گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور این گونه بیان می کند: «بررسی اقلام تامین ارز بانک مرکزی نشان می‌دهد در شرایطی که بخش صنعت بیشترین نیاز را برای تامین مواد اولیه و تجهیزات داشته و کشور دست به گریبان تامین ارز کالا‌های اساسی به ویژه دارو و غذا بوده در سال ۹۷ معادل دو میلیارد و ۷۰۶ میلیون دلار ارز به نرخ دولتی ۴۲۰۰ تومان به واردات کالا‌های غیراساسی از قبیل نخ دندان، غذای سگ و گربه، عروسک و اسباب بازی، درب قوطی، درپوش، لامپ، چوب بستنی و موارد دیگر اختصاص یافته که بعضا دارای تولید مشابه داخلی بودند».







این سایت در ادامه نوشت: عده ای که در اقلیت هستند موجب رعب وحشت و آزار و اذیت سایر افراد جامعه شده اند؛ در کنار سلب آرامش و امنیت روانی جامعه و یا نادیده گرفتن بهداشت عمومی، گزارش های قابل تأملی در مورد حمله سگ ها و آسیب های وارد آمده بر حمله شدگان وجود دارد. با این حال، مردم روز به روز شاهد بیشتر شدن این پدیده شوم هستند و از فضای مشترک در آپارتمان ها گرفته تا معابر، پیاده روها، پارک ها و سایر مکان های عمومی و وسایل نقلیه، آلوده به این پدیده شده اند. 

این اظهارات در حالی منتشر می شود که روز به روز بر تعداد کسانی که به دنبال نگهداری از حیوانات خانگی هستند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر