کد خبر: 132673
A

نماینده مجلس: چقدر فریاد بزنیم فساد در آبادان و خرمشهر بیداد می‌کند؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: چقدر فریاد بزنیم از دستگاه قضا انتظار داریم مسببین این حادثه و کسانی را که منجر به این حادثه شده‌اند، شناسایی و با جدیت پیگیری و اقدام کند؟ آبادان منتظر انجام همین حداقل‌ها است.

نماینده مجلس: چقدر فریاد بزنیم فساد در آبادان و خرمشهر بیداد می‌کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سید محمد مولوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، سوم خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: درگذشت جمعی از همشهریان عزیزم را تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینک که حادثه غم‌انگیز ریزش ساختمان متروپل مردم نجیب آبادان را عزادار و داغدار کرد، آیا وقت آن نرسیده است که فریاد مظلومیت آبادان شنیده شود؟ خوزستان، آبادان و خرمشهر درگیر عبدالخاطی‌ها است.

وی تأکید کرد: فساد در آبادان و خرمشهر بیداد می‌کند، چقدر فریاد بزنیم از دستگاه قضا انتظار داریم مسببین این حادثه و کسانی را که منجر به این حادثه شده‌اند، شناسایی و با جدیت پیگیری و اقدام کند؟ آبادان منتظر انجام همین حداقل‌ها است.

جلیل مختار نیز در این مورد، گفت: باز هم آبادان در فاجعه انسانی در سرخط خبر حوادث کشور و جهان قرار گرفت. باز هم سوءمدیریت دستگاه‌های مربوطه حادثه دلخراشی را برای مردم شهیدپرور آبادان خلق کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا نظام مهندسی آبادان نظارت کامل بر احداث ساختمان متروپل از جمله محاسبات و طراحی تا اتمام پروژه نداشته است؟ چرا شهرداری آبادان کنترل گزارش ناظرین نظام مهندسی با نظارت مستقیم پروژه غیراستاندارد را متوقف نکرده است؟ چرا اداره کل شهرسازی استان خوزستان مجوز برج سازی و بلندمرتبه سازی را کنترل نکرده است؟

وی تاکید کرد: امروز نظام مهندسی ساختمان و شهرسازی همانند یک پزشک نسبت به جان انسان‌ها در ساخت و سازها مسئول هستند. وزرای کشور و راه و شهرسازی باید در این خصوص اقدام کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر