کد خبر: 133190
A
در گفت وگو با دیده‌بان ایران مطرح شد:

واکنش تند یک بازیگر به ادعای اخیر «کتایون ریاحی»/ حبیب دهقان‌نسب: بعد از ۲۵ سال تازه یادتان افتاده که به شما تعرض شده؟ / دنبال چه چیزی هستید؟ / عده‌ای دنبال هفت قفله کردن در سینما و تئاتر هستند

بازیگر سریال «امام علی (ع)» درباره ادعای اخیر بازیگر سریال حضرت یوسف(ع) درباره بازیگر فیلم سینمایی «برادران لیلا» و خطاب به او گفت: آمدید فیلم‌ها و سریال‌هایتان را بازی کردید بعد یک دفعه یادتان افتاده که یک نفر ۲۵ سال پیش به شما تعرض کرده است؟

واکنش تند یک بازیگر به ادعای اخیر «کتایون ریاحی»/ حبیب دهقان‌نسب:
بعد از ۲۵ سال تازه یادتان افتاده که به شما تعرض شده؟ / دنبال چه چیزی هستید؟ / عده‌ای دنبال هفت قفله کردن در سینما و تئاتر هستند

حبیب دهقان نسب در واکنش به افشاگری کتایون ریاحی درباره سعید پورصمیمی که پس از ۲۵ سال آنرا افشا کرده است به خبرنگار دیده بان ایران گفت: مساله‌ای که مدتی است در جامعه مطرح شده، تنها منحصر به جامعه سینمایی و هنری کشور نیست. در تمام اقشار و اصناف این مسائل هست، بوده و خواهد بود اما این که بخواهیم در سطح جامعه‌ای آنها را مطرح کنیم غلط است. 

وی اضافه کرد: ما خانه سینما، تئاتر،  موسیقی و کانون نویسندگان در کشور داریم و برای هر رشته‌ای یک کانون، خانه و انجمنی وجود دارد.

دهقان‌نسب تصریح کرد: اعضای این‌ها خانواده‌ای را تشکیل داده‌اند. در هر خانواده‌ای وقتی معظل و یا مشکلی پیش می‌آید باید بین اعضای آن مطرح و حل شود. 

او تاکید کرد چنین موضوع‌های حادی باعث ضربه زدن به سینما و هنر مملکت می‌شود.

وی افزود ما در هنر، به اندازه کافی معظل و مشکل داریم. یعنی اگر رویشان می‌شد در تئاتر و سینما را می‌بستند. هفت قفله هم می‌کردند تا کسی نتواند باز کند. در چنین شرایطی ما با دست خود تیشه بر ریشه می‌زنیم. 

دهقان نسب اظهار داشت: یکی از خانم‌های بازیگر به ۲۵ سال پیش اشاره کرده که فلانی مثلا به من تعرض کرده است. بعد از ۲۵ سال تازه یادتان افتاده است؟ چرا همان موقع اعتراض نکردید؟ 

او اضافه کرد: آمدید فیلم‌ها و سریال‌هایتان را بازی کردید بعد یک دفعه یادتان افتاده که یک نفر ۲۵ سال پیش به شما تعرض کرده است؟ 

او خطاب به خانم ریاحی گفت: دنبال چی می‌گردید، دنبال چی هستید شما از طرح این مسائل‌ها؟ 

دهقان‌نسب افزود: حتما سناریویی پشت این قضیه است چون عده‌ای می‌خواهند در این هنر و سینما را ببندند. چون به لحاظ بین‌المللی نمی‌توانند این کار را انجام دهند دنبال سوراخ دعایی می‌گردند تا هفته قفله‌اش کنند. 

او می گوید من به سهم خودم ابراز تاسف می‌کنم. باید توجه داشته باشیم که طرح این مسائل به خودمان، هنر و جامعه هنری‌مان لطمه می‌زند و دیگر خانواده‌ها رغبت نمی‌کنند بچه‌های خود را که به سینما، تئاتر ببرند. حتی یک نمایشگاه نقاشی بروند. یعنی همه چیز را آلوده و کثیف می‌بینند. 

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات کتایون ریاحی در خصوص آزار جنسی به خبرنگار دیده بان ایران گفت: این وسط چه چیزی گیرتان می‌آید؟ شما آردتان را بیخته و الکتان را هم آویختید. باید به نسل جوان نگاه کنید. این سینما و تئاتر نیاز به نسل جوان و رگ و خوان جوان دارد. شما باعث می‌شوید این قطع شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر