کد خبر: 133224
A

امام جمعه ساوه: «عنکبوت مقدس» ، به دنبال قداست شکنی از مقدسات است

حجت الاسلام رحیمی گفت: فیلم عنکبوت مقدس در راستای یک بازی راهبردی است و راهبرد کلان دشمن در راستای اسلام هراسی، ایران هراسی و قداست شکنی از مقدسات است و این موارد یکی از سیاست‌های همیشگی دشمنان بوده است.

امام جمعه ساوه: «عنکبوت مقدس» ، به دنبال قداست شکنی از مقدسات است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه افزود: از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر که دغدغه اسلام و ایران را دارند می‌خواهیم پاسخ این جریان‌های مسموم و عناصر مفلوک آن را با تولید آثار فاخر و تأثیرگذار دینی و انقلابی و ملی بدهند و مسئولان نیز مواظب باشند با عملکرد خودشان بهانه دست بدخواهان و جاهلان ندهند و به حق‌الناس اهتمام بورزند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: در حمل و نقل هوایی چه در ایام پیک کرونا و چه در ایام دیگر پایبند به اصول مصوبه نظام آن طور که باید عمل نشده و در تعیین تکلیف اموال توقیفی کوتاهی صورت گرفته که مردم را آواره و سرگردان نگه داشتند لذا این مشکلات نیز باید حل شود.

قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است

حجت الاسلام جعفر رحیمی گفت: امام راحل بخاطر اخلاصی که داشتند عملکرد و رهنمودهایشان برای مسلمانان درس اخلاق و عبرت است به ویژه در شرایط کنونی که برخی از همراهان امام به آرمان‌های ایشان پشت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امام راحل به سه بعد عقلانیت و معنویت و عدالت تکیه داشتند، افزود: امام بعد عقلانیت مردم را محوری‌ترین پایه و اساس می‌دانستند زیرا اعتقاد داشتند قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است لذا حکومت اسلامی را بهترین مدل برای اداره کشور می‌دانستند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: امام در مقابل دشمن مثل کوه مقاوم و استوار بود و از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد می‌کرد و در حقیقت حضرت امام با این نامگذاری بر آشتی ناپذیری خود با آمریکا تاکید داشتند و آن را سازش ناپذیری بین اسلام و کفر می‌دانستند.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره حساسیت امام در انجام وظیفه دینی و اخلاقی گفت: امام یک شخص عاقل، دوراندیش و محتاط بود و ایشان یک حقیقت همیشه زنده تاریخ هستند که به ما چگونه ایستادن را آموخت.

هدایت شایسته سکان انقلاب اسلامی

وی به آغاز سی و چهارمین سال رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای اشاره کرده و گفت: اگر ما با یک عینک واقع بینی به واقعیات نگاه کنیم می‌بینیم که این رهبر عزیز به شایستگی توانسته‌اند سکان انقلاب اسلامی را هدایت کنند و اگر بخواهیم مروری بر درایت‌ها و مدیریت‌های رهبر معظم انقلاب داشته باشیم ده‌ها و صدها کتاب هم جوابگو نخواهد بود.

امام جمعه ساوه افزود: امروز در آستانه تبدیل شدن به یک کشور پیشرفته و تأثیرگذار در جهان هستیم که با عنایت های الهی و تدبیر مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم، بحران‌های داخلی و خارجی مهار و مدیریت شده است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی تصریح کرد: باید باور داشته باشیم این سکاندار کشتی انقلاب اسلامی با وجود طوفان‌های تند سیاسی در منطقه جهان، انقلاب را به سلامت به ساحل نجات رهنمون کرده است و دشمنان نظام از این درایت و هوشمندی، انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: یکی از نکات ضروری امروز جامعه، جهاد تبیین در راستای مقابله با جریان تحریف امام و رهبری است و لذا یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین مقابله با ابعاد مختلف تحریف شخصیت و مکتب امام و رهبری است.

امام جمعه ساوه ادامه داد: ضرورتی که امام خامنه‌ای در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کردند در حوزه شخصیت امام و اندیشه و انگیزه و بیانات امام و عملکرد و سلوک مدیریتی امام خمینی (ره) بود که قاسطین و مارقین انقلاب دست به تحریف آن می‌زنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر