کد خبر: 133305
A

نماینده مجلس: برخی افراد در فضای مجازی تبلیغات کور و سنگینی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می دهند

علی حدادی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور: ما در نظام جمهوری اسلامی هیچ بن بستی نداریم. انگیزه الهی، اعتماد به جوانان و باور به ارزش های الهی ما را به موفقیت خواهد رساند.

نماینده مجلس: برخی افراد در فضای مجازی تبلیغات کور و سنگینی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می دهند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی حدادی در نماینده مجلس یازدهم، و عضو کمیسیون شوراها با اشاره به بیانات  رهبری در حرم امام خمینی (ره)، به ایسنا بیان کرد: یکی از مهمترین مولفه‌ها در بیانات مقام معظم رهبری ضرورت شناخت دقیق دشمن است. دشمنان نظام در ارزیابی های خود به فرافکنی و دروغ روی آورده و پیش بینی‌های آنها نیز همواره غلط شده است. مقام معظم رهبری اشاره داشتند که در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان  هر ۶ ماه پیش بینی می کردند که انقلاب از بین برود اما تا به امروز انقلاب ما با صلابت و استقلال کامل پایدار مانده است.

روحیه مقاومت درس بزرگ امام به مردم بود

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ما مقاومت را از امام (ره) آموختند. روحیه مقاومت درس بزرگی بود که مردم ما آموختند. این روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان امروز عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آورده است.

این عضو کمیسیون امور داخلی گفت: نکته بعدی که رهبری به آن پرداختند مردم داری امام بود. با انگیزه الهی که امام داشت همواره در کنار مردم بود. امروز نیز شاهد هستیم که با تمام سختی ها و مشکلات مردم مقاوم در برابر دشمنان ایستاده اند که برگرفته از مکتب امام است که با صداقت حرکت کرد و با شجاعت در برابر دشمنان ایستاد.

اگر نگاهمان به تحلیل‌های دشمن باشد شکست می‌خوریم

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی از نکاتی که حضرت آقا تاکید ویژه ای بر آن داشتند این بود که روحیه امام استکبار ستیزی بود. امروز اگر نگاه ما به تحلیل های دشمنان باشد، شکست خواهیم خورد. عده ای از دشمنان در تلاش هستند تا خط امام را تحریف کرده و مکتب امام را وارونه جلوه دهند. تقلید از سبک زندگی غربی نگاه متحجرانه است که مارا به عقب باز می گرداند. نباید اجازه داد تا سبک زندگی غربی در کشور نفوذ کند. غربی ها ظاهر خود را زیبا نشان می دهند اما ظلم و ستم زیادی به مردم دنیا کرده اند.

حدادی تاکید کرد: مردم طی سالیان گذشته خط و راه امام را فراموش نکردند که نباید هم فراموش کنند. مردم "ما می‌توانیم" را از امام یاد گرفتند. ما در نظام جمهوری اسلامی هیچ بن بستی نداریم. انگیزه الهی، اعتماد به جوانان و باور به ارزش های الهی ما را به موفقیت خواهد رساند.

وی گفت:‌ افرادی در فضای مجازی در تلاش هستند تا علیه نظام قدم برداشته و تبلیغات کور و سنگینی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می دهند. همان طوری که رهبری تاکید داشتند با باور به "ما می توانیم"، "خدامحوری" و "مردم باوری" می‌توان دشمن را شکست داد. همچنین رهبری به قدرشناسی و قدردانی از مسئولین که تلاش می کنند و در کنار مردم نیز هستند، تاکید داشتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر