کد خبر: 133314
A

احمد خاتمی: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال فتنه است/ دلیل ناکامی ها عدم توجه به تدابیر ولایت‌فقیه است

احمد خاتمی عضو شورای نگهبان: برخی از افراد کاندیداهای ریاست جمهوری در پرونده خود مخالفت عملی با ولایت فقیه را داشتند که این افراد حریمی برای ولایت فقیه قائل نیستند و غربی‌های همفکر از آنها حمایت می‌کنند اما نظام توجهی به آنها ندارد و خودشان هم متوجه شده‌اند امنیتی که در زندگی آنها وجود دارد به‌خاطر وجود ولایت فقیه است.

احمد خاتمی: دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال فتنه است/ دلیل ناکامی ها عدم توجه به تدابیر ولایت‌فقیه است
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید احمد خاتمی شب گذشته در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی و شهدای پانزدهم خرداد در مسجد انقلاب ساوه با اشاره به اهمیت این ایام اظهار داشت: شهدای 15خرداد السابقون و پیشتازان نهضت اسلامی امام راحل بودند که در نهایت مظلومیت و غربت بذر انقلاب را نشاندند و باید این روز را خاستگاه اولیه و اصلی انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت دانست. چراکه پس از دستگیری امام راحل در 15 خرداد مردم غیور ورامین و شهر مقدس قم به میدان آمدند و با خون خود از امام(ره) و اسلام با جان و خون پاکشان دفاع کردند که نتیجه آن نابودی رژیم طاغوتی علیه دین، اخلاق، عفت و پاک‌دامنی بود.
وی افزود: پایه‌های این انقلاب از 15 خرداد آغاز شد و در 22 بهمن 57 به بار نشست و پس از آن با هدایت امامین انقلاب با قدرت و صلابت به پیش رفت به طوری که بعد از بیش از سه دهه از زعامت رهبرمعظم انقلاب اسلامی این انقلاب در دنیا اعتبار روزافزونی یافته و امروز انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه بعد از گذشت بیش از چهار دهه از حیات با برکتش مقتدر، توانمند، قدرتمند و استوار ایستاده است.
خاتمی تصریح کرد: با نگاه و مروری بر اصول قانون اساسی باید بگوییم ولایت فقیه در کشور یک اصل مهم و اساسی قانون است و هرکس که می‌خواهد التزام عملی به قانون اساسی داشته باشد باید ولایت‌فقیه را قبول داشته باشد زیرا کسی که ولایت فقیه را قبول ندارد درحقیقت قانون اساسی را قبول نداشته است.
وی ادامه داد: کشور ما در 43 سال اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست یافته که به طور قطع این موفقیت‌ها در طول این بیش از چهار دهه از دوران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تا امروز به سبب حرکت در مسیر ولایت فقیه بوده است همان‌طور که اگر جایی ناکامی یا تلخی بوده به سبب پشت کردن یا عدم توجه به تدابیر ولایت‌فقیه بوده است.
خاتمی عنوان کرد: برخی از افراد کاندیداهای ریاست جمهوری در پرونده خود مخالفت عملی با ولایت فقیه را داشتند که این افراد حریمی برای ولایت فقیه قائل نیستند و غربی‌های همفکر از آنها حمایت می‌کنند اما نظام توجهی به آنها ندارد و خودشان هم متوجه شده‌اند امنیتی که در زندگی آنها وجود دارد به‌خاطر وجود ولایت فقیه است.
عضو خبرگان رهبری برضرورت ولایت‌مداری تاکید کرد و گفت: حفظ حریم ولایت رمز پیروزی انقلاب است، چراکه عظمت مسئولان اطاعت از فرمان ولایت فقیه است بنابراین عزت و عظمت کشور به این است که مطیع ولایت باشیم و آنچه در بحث ولایت فقیه مهم است اطاعت عملی از ولی فقیه است و ولایت‌مداری شعاری قابل پذیرش نیست.
خاتمی با اشاره به مسئله فضای مجازی بیان کرد: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال فتنه و شبهه‌پراکنی در بین مردم، جامعه به ویژه جوانان است بنابراین نسل جوان و نوجوان باید مراقب فضای مجازی آلوده باشند که مبادا آنها را از مسیر ولایت دور کند و شعار همه ما این باشد تا آخرین نفس تابع ولایت فقیه باشیم

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر