کد خبر: 13335
A

رییس جمهور سوریه مجددا در رسانه ها ظاهر شد/ شایعه سکته اسد رنگ باخت

«بشار اسد» با ظاهر شدن در رسانه ها به شایعات یک هفته ای برخی محافل رسانه ای - عربی که پادویی دولت سعودی را عهده دارند درباره بیماری خود پایان داد.

رییس جمهور سوریه مجددا در رسانه ها ظاهر شد/ شایعه سکته اسد رنگ باخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بیش از یک هفته است که برخی رسانه های منطقه ای و بویژه عربی با انتشار گسترده شایعه بیماری رئیس جمهوری سوریه به فضا سازی پرداختند.

فضا سازی محافل رسانه ای - عربی تا سکته مغزی، انتقال به بیمارستان آمریکایی بیروت و وضعیت نامناسب جسمی و روحی بشار اسد پیش رفت.

این شایعات تاجایی پیش رفت که نهاد ریاست جمهوری سوریه جمعه شب گذشته در بیانیه ای، کسالت بشار اسد را تکذیب و اعلام کرد وی مانند همیشه به طور عادی وظایف خود را انجام می دهد.

اما رئیس جمهوری سوریه باردیگر همچون همیشه با ظاهر شدن در رسانه ها، بافته های محافل رسانه ای - عربی همپیمان با تکفیری ها را پنبه و توطئه تبلیغاتی آن ها را نقش برآب کرد.

اسد روز سه شنبه در اوج تبلیغات رسانه های یادشده درباره بیماری خود، با شماری از صنعتگران سوری و ریف دمشق دیدار و گفت و گو کرد.

بشار اسد که دراین دیدار مانند همیشه سالم و سرحال به نظر می رسید، بر حمایت از صنایع آسیب دیده در بحران اخیر تاکید و یکی از عوامل گردش چرخ اقتصاد سوریه را سخت کوشی صنعتگران کشور برشمرد.

این نخستین بار نیست که شایعه هایی درباره بیماری رئیس جمهوری سوریه منتشر می شود و پیش ازاین نیز بارها شایعه درباره ترور و فرار وی از کشور منتشر شده بود و هر بار با سخنرانی، دیدار و یا گفت وگویی از سوی وی کذب بودن این شایعه ها ثابت شده است.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر