کد خبر: 133365
A

میرتاج الدینی: سلبریتی هایی که برای تزریق واکسن به خارج رفتند، روز صفر شدن آمار فوتی چرا ساکت بودند؟

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در حالیکه مخالفان نظام و سلبریتی های هنرمندنما برای تزریق واکسن به خارج از کشور می رفتند و تقاضای واکسن می کردند، اکنون برای قدردانی از عملکرد دولت خفه خون گرفته اند.

میرتاج الدینی: سلبریتی هایی که برای تزریق واکسن به خارج رفتند، روز صفر شدن آمار فوتی چرا ساکت بودند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در رابطه با مهار کرونا در کشور و صفر شدن آمار فوتی ها گفت: دولت سیزدهم در ماه‌های ابتدایی خود دو اقدام ؛ حمایت از تولید داخلی واکسن در کشور و واردات واکسن را در دستور کار قرار داد و از کارهای ارزشمند دولت آقای رئیسی مهار کرونا در کشور بود. 

وی در ادامه گفت: این دولت با واردات واکسن و افزایش تولید داخلی و سرعت بخشیدن به واکسینه عمومی به شدت آمار مبتلایان و فوتی ها را کاهش داد و کرونا در کشور مهار شد، اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون دوز واکسن تزریق شده است  فوتی ها صفر و به زیر ده نفر رسید که این کار ارزشمندی است. 

میرتاج‌الدینی مطرح کرد: در حالیکه مخالفان نظام و سلبریتی های هنرمند نما برای تزریق واکسن به خارج از کشور می رفتند و تقاضای واکسن می کردند، اکنون برای قدردانی از این عملکرد خفه خون گرفته اند.

 

وی در پایان افزود: در آمریکا و سایر کشور ها کرونا هنوز مهار نشده است ولی دولت انقلابی با همراهی مردم و با اتکا به توان داخلی و تلاش شبانه روزی کادر درمان این اقدام راانجام داد که جای تقدیر دارد.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر