کد خبر: 133367
A

نماینده مجلس: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اسلام ناب محمدی شکل گرفت

نماینده ملایر گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای برخی مفاهیم همچون استکبار ستیزی، عدالت، مردمی بودن مسئولان، ولایت فقیه، دفاع از مظلوم و اسلام ناب محمدی شکل گرفته است.

نماینده مجلس: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اسلام ناب محمدی شکل گرفت

به گزارش دیده بان ایران، «هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اشاره به هشدار رهبر انقلاب در سخنرانی 14 خرداد مبنی بر جلوگیری از هویت زدایی از انقلاب گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای برخی مفاهیم همچون استکبار ستیزی، عدالت، مردمی بودن مسئولان، ولایت فقیه، دفاع از مظلوم و اسلام ناب محمدی شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این اصول در تمام ابعاد و شئونات کشور و انقلاب امری ضروری است که انقلاب اسلامی را از هویت زدایی دور خواهد کرد ادامه داد: این اصول در حقیقت هویت فرهنگی، هنری، سیاسی و اقتصادی انقلاب اسلامی است و باید در تمام شئون به آن توجه شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چنانچه مسئولان و مردم از اصول انقلاب عدول کنند گرفتار هویت زدایی از انقلاب خواهیم شد تصریح کرد: اگر عده ای بگویند به جای استکبار ستیزی باید ملاک سیاست خارجی، تعامل با استکبار باشد، یا در اجرای عدالت به عدالت نسبی بسنده شود و یا اجرای حداقلی احکام اسلامی رضایت داده شود و حتی در حوزه دفاع از مظلومان عالم احساس مسئولیت از بین برود و گفته شود که اوضاع مردم کشورهای دیگر به ما ارتباطی ندارد در حقیقت چیزی از حقیقت انقلاب اسلامی باقی نخواهد ماند.

بیگی نژاد با اشاره به اینکه معنویت گرایی و رفتار اسلامی مسئولان مانع هویت زدایی از انقلاب می شود خاطرنشان کرد: اگر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران به اصول اساسی و اولیه انقلاب پایبند نباشد نمی تواند کارگزار مطلوبی برای جمهوری اسلامی باشد بلکه باید خود را مقید به تمام اصول اولیه و اجرای کامل احکام اسلام بداند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر