کد خبر: 133402
A

کیهان: یک خبرنگار اسرائیلی پته حیوونای زبون بسته شبکه «ایران اینترنشنال» را روی آب ریخت

روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» با استناد به اظهارات یک خبرنگار اسرائیلی نوشت: خبرنگار اسرائیلی به رسانه‌های صهیونیستی هشدار داده است که «ایران اینترنشنال» یک شبکه ایرانی نیست.

کیهان: یک خبرنگار اسرائیلی پته حیوونای زبون بسته شبکه «ایران اینترنشنال» را روی آب ریخت

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در ستون «گفت وشنود» شماره امروز خودش با اشاره به عملکرد شبکه تلویزیونی «ایران اینترنشنال» نوشت:

گفت: باراک راوید، خبرنگار اسرائیلی به رسانه‌های صهیونیستی هشدار داده است که «ایران اینترنشنال» یک شبکه ایرانی نیست، بلکه با بودجه آل‌سعود و توسط ایرانیان فراری اداره می‌شود.
گفتم: روی برف زردآلو پیدا کرده! مگر تا حالا نمی‌دانستند؟!
گفت: باراک راوید گفته؛ اطلاعات و خبرهای این شبکه نباید مورد استقبال و استناد رسانه‌های اسرائیل باشد. آنها اخباری را منتشر می‌کنند که پایه و اساسی ندارد و با تمسخر مردم ایران رو‌به‌رو می‌شود.
گفتم: مثل پول‌هایی که برای فیلم‌های ضدایرانی و ضد‌اسلامی و هنرپیشه‌های درپیتی و کاسه‌لیس در جشنواره کن هزینه کردند و حالا بلای جان خودشان شده است.
گفت: این باراک راوید مگر مرض دارد که پته ضدانقلابیون فراری در شبکه فارسی‌زبان سعودی و فیلمسازان و هنرپیشه‌های درپیتی را روی آب می‌ریزد و اجازه نمی‌دهد این حیوونای زبون بسته به کارشان ادامه بدهند و ماهیت وطن‌فروشانه خودشان را لو بدهند؟!
گفتم: یارو به دادگاه شکایت کرد که فلانی به من گفته شکر نخور! 
(از آن شکرهای مخصوص!). قاضی گفت؛ غلط کرده برو بخور!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر