کد خبر: 133443
A

سید محمد خاتمی: دعایی چهره ای از خود، اسلام و انقلاب نشان داد که جامعه ما سخت نیازمند به آن است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام دعایی به سخنرانی پرداخت و گفت: شیوه ای مرحوم دعایی که داشت این بود که تا جای ممکن نیروهایی که در عرصه هستند، با هر بینش، منش و دیدگاه در کنار هم قرار بگیرند و کدورت ها، مشکلات و سوء تفاهم ها مرتفع شود. همه تلاش خودش را کرد و بعد از پیروزی انقلاب هم که قرار بود نظامی مردمی مبتنی بر رأی و خواست مردم و مسیر منافع مردم حرکت کند.

 سید محمد خاتمی: دعایی چهره ای از خود، اسلام و انقلاب نشان داد که جامعه ما سخت نیازمند به آن است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام دعایی به سخنرانی پرداخت و گفت: شیوه ای مرحوم دعایی که داشت این بود که تا جای ممکن نیروهایی که در عرصه هستند، با هر بینش، منش و دیدگاه در کنار هم قرار بگیرند و کدورت ها، مشکلات و سوء تفاهم ها مرتفع شود.

همه تلاش خودش را کرد و بعد از پیروزی انقلاب هم که قرار بود نظامی مردمی مبتنی بر رأی و خواست مردم و مسیر منافع مردم حرکت کند.

او همیشه در پی آن بود که چه کسانی مشکلاتی دارند و چگونه می تواند با حفظ معیارهای اصلی انقلاب این مشکلات را حل کند و واقعا فداکارانه در این زمینه کار می کرد.

امروز جای دعایی خیلی خالی است و بسیار مشکل است که جای او پر شود. به خصوص در این دوران که باید روحانیت ما و کسانی که به انقلاب وابسته اند چهره مردمی و رحمانی اسلام و ایجابی انقلاب را به جامعه و دنیا نشان دهند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر