کد خبر: 133533
A
دیده‌بان ایران:

بعد از ادعای ترور محمود احمدی نژاد؛ انقلابیون هم مدعی شدند احتمال ترور «ابراهیم رئیسی» بالا رفته است

یک کانال تلگرامی نزدیک به جریان انقلابی کشور با انتشار گزارشی مدعی شده است که اسرائیل به دنبال ترور «ابراهیم رئیسی» در خارج از کشور است.

بعد از ادعای ترور محمود احمدی نژاد؛ انقلابیون هم مدعی شدند احتمال ترور «ابراهیم رئیسی» بالا رفته است

به گزارش دیده بان ایران؛ یک کانال تلگرامی نزدیک به جریان انقلابی کشور با انتشار گزارشی مدعی شده است که اسرائیل به دنبال ترور «ابراهیم رئیسی» در خارج از کشور است.

این کانال تلگرامی نوشت: اسرائیل به دنبال ایجاد حداکثر تنش و بی نظمی در حوزه محیطی جمهوری اسلامی ایران است. بر همین اساس طرح ترور فرماندهان ارشد نظامی و همچنین مسئولین عالی رتبه کشور روی میز موساد قرار گرفته است. پس از ناکام ماندن اسرائیل در طرح ترور سردار حاجی زاده، صهیونیست ها طرح ترور «ابراهیم رئیسی» را در دست اجرا دارند.

این کانال تلگرامی در ادامه نوشت: موساد می خواهد با ترور رییس جمهور در یک مراسم خارج از تهران، نظم کشور را دچار اختلال شدید کند و با ایجاد شوک اقتصادی مضاعف و افت ارزش پول ملی موجبات شورش در کشور را فراهم آورد. شنیده ها نشان می دهد که سازمان اطلاعات سپاه با هشدارهای به موقع در چند نوبت مانع حضور ایشان در سفرها و مراسمات خطر آفرین شده است.

در پایان گزارش عجیب این کانال تلگرامی نوشت: وزارت اطلاعات نیز گزارش های مستندی از برنامه ترور ابراهیم رییسی به ایشان داده که همگی موجب هوشیاری دستگاه های امنیتی شده است.

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ این گزارش در حالی منتشر می شود که پیشتر حامیان محمود احمدی نژاد هم از ترور او در خارج از کشور خبر داده بودند.

رئیس دولت دهم اسفند ماه سال گذشته مدعی شده بود که " ... می خواهند بیایند ترور یا حذف کنند! از این حرف ها هم دارند می زنند. بیایند حذف کنند! فکر می کنند با حذف چند نفر، می توانند 85 میلیون آدم را مدیریت کنند!؟ اینها آدم های کوچکی هستند که تلقی های اشتباه دارند و بنظرم نمی فهمند که در جامعه چه می گذرد."

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر