کد خبر: 133549
A

آصفری: در آینده‌ای نه‌چندان دور خبرهای خوبی از وین خواهد رسید

نماینده مجلس یازدهم گفت: «من به اخذ نتیجه در وین خوشبین هستم و در آینده‌ای نه‌چندان دور خبرهای خوبی از وین خواهد رسید زیرا غربی‌ها دیگر چیزی برای دفاع ندارند و در شرایطی که ایران به تمام تعهداتش عمل کرده و بدعهدان ماجرا غربی‌ها هستند، مانعی برای رسیدن به توافق به صورت واقعی و نه این شوهای سیاسی وجود ندارد».

آصفری: در آینده‌ای نه‌چندان دور خبرهای خوبی از وین خواهد رسید

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدحسن آصفری، نماینده مجلس، درباره وضعیت مذاکرات وین گفت: «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای حکام به نهادهایی برای اجرای سیاست‌های خصمانه آمریکا تبدیل شده‌اند و هر وقت که این کشور بخواهد بر کشوری دیگر فشار زور بگوید، این دو نهاد را جلو می‌فرستد تا به اهداف زیاده‌خواهانه‌اش دست یابد».

او ادامه داد: «آژانس و شورای حکام باید پاسخ دهند که دقیقا چه اقداماتی برای نظارت و کنترل صنعت هسته‌ای رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند؟ این رژیم بزرگ‌ترین زرادخانه‌ها را دارد اما عضو آژانس نیست و آژانس هم هیچ وقت حتی یک‌بار هم نگفته که باید بر این رژیم نظارت هسته‌ای صورت بگیرد».

این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی همچنین بیان کرد: «اکنون شاهد ادامه سیاست پلیس بد و پلیس خوب از سوی کشورهای اروپایی هستیم اما هدف همه آنها به همراه آمریکا افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران است تا بتوانند در خلال مذاکرات امتیازاتی از ایران بگیرند و صدور قطعنامه‌ چه در شورای امنیت و چه در هر جای دیگر سیاستی نخ‌نماست که جمهوری اسلامی به خوبی با این سیاست آشناست و غربی‌ها باید بدانند که با چنین سیاست‌هایی ایران دست از حقوق حقه‌اش بر نمی‌دارد».

آصفری در پایان گفت: «در مجموع من به اخذ نتیجه در وین خوشبین هستم و در آینده‌ای نه‌چندان دور خبرهای خوبی از وین خواهد رسید زیرا غربی‌ها دیگر چیزی برای دفاع ندارند و در شرایطی که ایران به تمام تعهداتش عمل کرده و بدعهدان ماجرا غربی‌ها هستند، مانعی برای رسیدن به توافق به صورت واقعی و نه این شوهای سیاسی وجود ندارد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر