کد خبر: 133593
A

جامعةالمصطفی در قم مهمانسرا افتتاح کرد

ساختمان مهمان‌سرای جامعةالمصطفی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی افتتاح شد.

جامعةالمصطفی در قم مهمانسرا افتتاح کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس جامعةالمصطفی، در مراسم افتتاح ساختمان مهمان‌سرای جامعةالمصطفی، ضمن تبریک هفته ولایت و گرامیداشت همزمانی این اعیاد با افتتاح ساختمان مهمان‌سرای المصطفی، از همه دست‌اندرکاران راه‌اندازی این مجموعه صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

وی لحظه ورود مشتاقان فراگیری معارف اسلامی به کشور و استقبال و اسکان ایشان را در مهمان‌سرا، نخستین تصویر در ذهن طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی خواند و یادآور شد: این تصویر برای طلابی که با علاقه و عشق برای تحصیل علوم حوزوی به جامعةالمصطفی می‌آیند، بسیار اثرگذار بوده، باید به این لحظه که همواره در ذهن مخاطبان باقی خواهد ماند، توجه شایانی داشت.
 
رئیس جامعةالمصطفی افزود: برای بسیاری از دانش‌پژوهانی که سال‌ها پیش برای تحصیل به حوزه علمیه قم آمده‌اند، همچنان نیز آن تصویر اولیه ماندگار است و از آن به نیکی یاد می‌نمایند.
 
وی، با تأکید بر لزوم توجه به ارائه محتوای مناسب و متنوع برای طلاب تازه‌وارد، خاطرنشان کرد: افتتاح این مجموعه فرصتی بسیاری خوبی برای‌ پذیرایی مناسب از دانش‌پژوهان تازه‌وارد المصطفی فراهم می‌آورد و امیدواریم به زودی برای تکمیل این مجموعه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اقدامات لازم انجام گیرد.
 
گفتنی است: ساختمان مهمان‌سرای جامعةالمصطفی در سه طبقه و دو بلوک مجزای خواهران و برادران، با امکانات رفاهی مناسب برای اسکان طلاب تازه‌وارد جامعةالمصطفی در قم افتتاح گردید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر