کد خبر: 133647
A

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: خروج از آژانس انرژی اتمی در دستور کار قرار بگیرد

غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان کشور امیدی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نداشته باشند و خروج از این آژانس را دستور کار قرار دهند. مسئولان کشور امیدی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نداشته باشند، زیرا آن‌ها از اساس به‌دنبال تبعیض و آپارتاید علمی هستند و مسئولان خروج از آژانس انرژی اتمی را دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر: خروج از آژانس انرژی اتمی در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) گفت: به‌تازگی در عرصه هنری اروپا توهینی به ساحت امام رضا(ع) شده است؛ کسانی که این توهین را کرده‌اند سر در آخور صهیونیست‌ها دارند و از هنر که مقوله‌ای الهی و مقدس است با نگاهی ضد انسانی و ضد بشری به مقدسات توهین می‌کنند.

وی اضافه کرد: خواهان تحول عظیم در عرصه هنر آسمانی در جهان هستیم. اکنون هنر در اسارت امپریالیسم جهانی است و باید از چنگال این جرثومه‌های استکبار نجات داده شود و در خدمت مردم و فرهنگ متعالی دینی و انسانی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: به‌تازگی باردیگر آژانس انرژی اتمی تحت تاثیر آمریکا و سه کشور استعماری اروپایی قطعنامه‌ای علیه ایران صادر کرده است، فلسفه تاسیس این آژانس انحصار دانش و قدرت هسته‌ای برای کشورهای استعماری و ایجاد محدودیت برای کشورهای درحال توسعه است.

صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: مسئولان کشور امیدی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نداشته باشند، زیرا آن‌ها از اساس به‌دنبال تبعیض و آپارتاید علمی هستند و مسئولان خروج از آژانس انرژی اتمی را دستور کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی انقلاب با دروغ و تهمت و برنامه ریزی گوناگون در مسیر انحراف واقعیت‌های انقلاب هستند که باید آنها را با خدمتگزاری به مردم اصلاح کرد.

امام جمعه بوشهر از مسئولان استانی و کشوری خواست در فصل تابستان باتوجه به گرمای هوا استان بوشهر در حوزه برق و آب شرب مشکلی وجود نداشته باشد.

صفایی بوشهری خواستار حل بحران تاریخی آب در استان بوشهر شد و گفت: سندی که سال ۹۲ در خصوص چشم انداز آب استان نوشته شد، اجرایی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر