کد خبر: 133667
A

نماینده انقلابی مجلس: فضای مجازی باید ساماندهی شود/ ما متشکل از افرادی انقلابی، دغدغه مند و متخصص است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی فضای مجازی یکی از مطالبات بسیار مهم است و باید فضای مجازی قانونمند شود.

نماینده انقلابی مجلس: فضای مجازی باید ساماندهی شود/ ما متشکل از افرادی انقلابی، دغدغه مند و متخصص است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درباره عملکرد مجلس یازدهم طی دو سال گذشته، اظهار داشت: مجلس یازدهم متشکل از افرادی انقلابی، دغدغه مند و متخصص است و به جرأت می‌توان گفت که مجلس تاکنون چنین نیروهای توانمندی به خود ندیده بود. مجلس یازدهم ظرفیت زیادی در اختیار دارد، اما متأسفانه در این مدت فقط ۲۰ درصد از این ظرفیت استفاده شده است و باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کرد.

وی تصریح کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از قوانین بسیار مهمی است که در مجلس یازدهم با تلاش نمایندگان به تصویب رسیده است اما ممکن است مردم درباره جوانب آن اطلاع کافی نداشته باشند که باید در این زمینه اطلاع‌رسانی دقیق شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی فضای مجازی یکی از مطالبات بسیار مهم است و باید فضای مجازی قانونمند شود. متأسفانه عده‌ای نگذاشتند که مجلس شورای اسلامی این موضوع را تعیین تکلیف کند. باید این موضوع در این مجلس تعیین تکلیف شود.

جلالی با بیان اینکه مجلس یازدهم در زمینه بهبود معیشت مردم اثرگذار بوده است،تاکید کرد: نمایندگان مجلس یازدهم دغدغه رفع مشکلات کشور را دارند و باید از ظرفیت همسویی مجلس و دولت نهایت استفاده را برد.

وی اظهار داشت: مرکز پژوهش‌های مجلس، قوه مفکره مجلس است و باید فعال‌تر شود. لازم است مرکز پژوهش‌های مجلس طرح‌ها و لوایح را به صورت دقیق و کارشناسی بررسی کند و بازوی مشورتی قوی و بسیار خوبی برای نمایندگان باشد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مقام معظم رهبری عنوان انقلابی را به مجلس یازدهم دادند. ایشان به ما نمره‌ای دادند که باید خودمان را به این سطح برسانیم و همواره در این سطح بمانیم.

جلالی با اشاره به اینکه رأی بالای مجلس به دولت سیزدهم یکی از نقاط قوت مجلس است، گفت: مجلس نباید رودرروی دولت قرار گیرد. دولت در حال اجرای یک طرح بزرگ اقتصادی است، ما باید به دولت کمک کنیم و نباید دولت را در میدان جنگ اقتصادی تنها بگذاریم و نباید پشت دولت را خالی کنیم.

وی با بیان اینکه طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها عدالت اقتصادی را به دنبال دارد و همه باید به دولت در این راستا کمک کنیم،گفت: نمایندگان نباید در برابر دولت بایستند و نباید به دنبال مچ‌گیری باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر