کد خبر: 133737
A

انتقاد تند نماینده مجلس از سخنگوی دولت/ نظری خانقاه: هیچ نماینده ای در مجلس با گرانی ها موافق نیست

نماینده مردم خلخال در مجلس در واکنش به اظهارات غیرمنطقی سخنگوی دولت گفت: هیچ نماینده‌ای در مجلس با گرانی‌ها موافق نیست و دولت هر چه سریع‌تر قیمت کالاها را کنترل کند.

انتقاد تند نماینده مجلس از سخنگوی دولت/ نظری خانقاه: هیچ نماینده ای در مجلس با گرانی ها موافق نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ سید غنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان تصویب شده و باید هر چه سریعتر نسبت به صدور احکام آنها اقدامات لازم را انجام دهیم، در غیر این صورت اگر نمایندگان تنها ناظر باشند، معلمان از آنها ناراحت خواهند شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس یازدهم تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز مکلف است براساس قانون هر چه سریعتر نسبت به تامین بودجه رتبه بندی معلمان اقدام و مشکل را حل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد به اظهارات غیرمنطقی سخنگوی دولت بیان کرد: وی در اظهارات اخیر خود گرانی ها را به گردن مجلس انداخته در صورتی که هیچ نماینده ای در مجلس با گرانی ها موافق نیست و ما نسبت به افزایش قیمت ها و گرانی حساس هستیم.

نظری خانقاه تاکید کرد: ما نسبت به تامین کالاهای اساسی برای مردم و گرفتاری های آنها حساس بوده و با مردم همدردیم و به دنبال کاهش قیمت ها و کنترل دولت بر روی قیمت کالاها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس در تذکر دیگری خطاب به بانک ها گفت: بانک ها در اعطای وام به کشاورزان و دامداران اقدامات لازم را انجام داده و نسبت به دریافت ضمانت نامه ها، ایرادات غیرقانونی نگیرد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر