کد خبر: 133781
A

نماینده مجلس: دولت هنوز نتوانسته زیرساخت های اعطای کالابرگ الکترونیکی را فراهم کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تاکید بر این نکته که قرار بر این است که اعطای کالابرگ الکترونیکی در ابتدا به صورت آزمایشی اجرا شود، گفت: دولت باید منابع ارز ترجیحی را هر چه زودتر به صورت کالابرگ الکترونیکی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

نماینده مجلس:  دولت هنوز نتوانسته زیرساخت های اعطای کالابرگ الکترونیکی را فراهم کند

به گزارش دیده بان ایران؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تاکید بر این نکته که قرار بر این است که اعطای کالابرگ الکترونیکی در ابتدا به صورت آزمایشی اجرا شود، گفت: دولت باید منابع ارز ترجیحی را هر چه زودتر به صورت کالابرگ الکترونیکی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

مهدی طغیانی با تأکید بر ضرورت اعطای کالابرگ الکترونیکی در راستای اصلاح نظام یارانه ای کشور، اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی تأکید شد که اعطای کالابرگ الکترونیکی به عنوان یکی از راهکارهای جبران اصلاح تخصیص ارز در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: دولت اخیراً برای حمایت معیشتی از مردم، پرداخت نقدی را در دستورکار قرار داد و این مسئله نشان‌دهنده آن است که دولت نتوانسته هنوز زیرساخت های اعطای کالابرگ الکترونیکی را فراهم کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجایی دولت نتوانسته است به موقع زیرساخت‌های اعطای کالابرگ الکترونیکی را فراهم کند، با پرداخت نقدی از مردم حمایت کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته دولتمردان بارها گفتند که فقط تا مدت کوتاهی به صورت نقدی از مردم حمایت معیشتی می‌کنند و به زودی زیرساخت های اعطای کالابرگ الکترونیکی فراهم می‌شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: قرار بر این است که اعطای کالابرگ الکترونیکی در ابتدا به صورت آزمایشی اجرا شود و اگر به نتیجه برسد، فراگیر و در سطح جامعه دنبال خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: هدفمندسازی یارانه‌ها منجر به جلوگیری از هدررفت منابع کشور می‌شود. دولت سیزدهم در حال اصلاحات اقتصادی است و این کار دولت بسیار مهم است.

طغیانی اظهار داشت: دولت باید منابع ارز ترجیحی را هر چه زودتر به صورت کالابرگ الکترونیکی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

منبع: افکار

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر