کد خبر: 133838
A

«درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی» در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص بر سر برجام

در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام سعید جلیلی طرح خروج ایران از NPT را به صورت مفصل مطرح و همین موضوع به جدال کلامی میان اعضا منجر شد

«درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی» در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص بر سر برجام

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک کانال تلگرامی نزدیک به جریان انقلاب از حدال کلامی میان دو عضو مجمع تشخیص مصلحت نطام خبر داد.

گزارش‌های غیررسمی از جلسه‌ی فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکی از آن است که در این جلسه سعید جلیلی پیشنهاد خروج ایران از ان.پی.تی را داده است و علی لاریجانی و آملی لاریجانی با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند اما روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک خبر رسمی از این جلسه فوق‌العاده خبر داده و نوشته است که جلسه‌ای که سخنران اصلی آن علی شمخانی بوده است.

کانال تلگرامی عماریون که از هواداران دولت و سعید جلیلی است در این خصوص نوشت: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد.

در این جلسه سعید جلیلی طرح خروج ایران از NPT را به صورت مفصل مطرح کرد که با مخالفت آملی لاریجانی، علی لاریجانی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روبه‌رو شد. تا جایی که این بحث به درگیری لفظی بین جلیلی و علی لاریجانی هم ختم شد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر