کد خبر: 133899
A

نماینده مجلس: قیمت ها سر به فلک کشیده/ جامعه بیش از این تحمل فشار ندارد

نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: گرانی بیداد می کند و قیمت ها سر به فلک کشیده اند، گوشت، مرغ و لبنیات از سفره مردم پر کشیده اند و عدم نظارت جدی دولت، صدای مردم را درآورده است.

نماینده مجلس: قیمت ها سر به فلک کشیده/ جامعه بیش از این تحمل فشار ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ سید جواد حسینی کیا در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: گرانی بیداد می کند و قیمت ها سر به فلک کشیده اند، گوشت، مرغ و لبنیات از سفره مردم پر کشیده‌اند. عدم نظارت جدی دولت، صدای مردم را درآورده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس یازدهم ادامه داد: به مردم قول دادید نقدینگی ها را کنترل کنید، عدم برنامه ریزی تیم اقتصادی دولت، قیمت ها را نجومی، مسکن را دست نیافتنی و قیمت دلار را به بیش از ۳۰ هزار تومان افزایش داده و مردم سایه آن را بر سر سایر کالاها می بینند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: پشتوانه رأی شما، قشر متوسط و پایین جامعه است. همه در وضعیت معیشتی سختی بسر می برند که چاره اندیشی جدی و فوری می طلبد. اگر لازم است تیم اقتصادی خود را ترمیم کنید، زیرا مردم بیش از این تحمل فشار ندارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت: قطع برق چاه هاش کشاورزی موجب  نارضایتی مردم شده و کشاورزان در آستانه آسیب جدی قرار گرفته اند که باید برای آن چاره اندیشی جدی داشته باشیم.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر