کد خبر: 134071
A

نماینده ولی فقیه در کاشان: مردم زمان ما از مردم زمان حضرت علی (ع) بهتر هستند

حجت الاسلام سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی فرصت خدمت به مردم را از دست ندهند.

 نماینده ولی فقیه در کاشان: مردم زمان ما از مردم زمان حضرت علی (ع) بهتر هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سیدسعیدحسینی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با سیدجوادساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: خدمت به مردم یکی از نعمت‌هایی است که ارزانی مسئولین شده است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نعمت بزرگ برای مردم و مسئولین است، ابراز داشت: به فرموده امام راحل حفظ جمهوری اسلامی از جمله اوجب واجبات است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نماینده ولی فقیه کاشان با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) در به یادگار گذاشتن دو ثقل از خود تصریح کرد: اهل بیت و قرآن این دو ثقل هستند که با جمهوری اسلامی می‌توان این دو را تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهند، گفت: این فرصت یک نعمت است که باید قدر آن دانسته شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه مردم زمان کنونی از مردم زمان حضرت علی (ع) و پیامبر (ص) به تعبیری بهتر هستند، خاطرنشان کرد: باید با کار جهادی و اخلاص در حد توان مشکلات مردم را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه از رئیس جمهور تقاضا داریم سفر به منطقه کاشان داشته باشند، تاکید کرد: امیدواریم این مهم در قالب این سفر یا یک سفر مستقل محقق شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر