کد خبر: 134221
A

معین الدین سعیدی: کسی که غیرت دینی دارد نمی‌گوید بانوان ایران با اتباع دیگر ازدواج کنند/ نماینده اصفهان باید از مردم عذرخواهی کند

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی از نماینده اصفهان خواست تا به دلیل طرح راهکار «ازدواج بین‌المللی» از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی کند.

معین الدین سعیدی: کسی که غیرت دینی دارد نمی‌گوید بانوان ایران با اتباع دیگر ازدواج کنند/ نماینده اصفهان باید از مردم عذرخواهی کند

به گزارش دیده بان ایران؛ معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس، در تذکری در واکنش به اظهارات امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان و رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکارهایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصاً راهکار «ازدواج بین‌المللی»، خطاب به او اظهار کرد: چرا این مسائل را مطرح می‌کنید؟ کسی که یک جو غیرت دینی دارد مگر می‌شود بگویید که بانوان این سرزمین بروند با اتباع دیگر ازدواج کنند؟ کاش این را اصلاح می‌کردید و کاش در مقابل ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کردید؟

وی تاکید کرد: ما چرا باید برای بانوان ایرانی تصمیم بگیریم؟ خواهش می کنم برادر عزیزم از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی کند.

به گزارش ایسنا، در حالی که نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه، مشغول بررسی موادی از طرح اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری بودند، به یک‌باره نمایندگان زن مجلس مقابل صندلی امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان و رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی حاضر شده و انتقاداتی را به صحبت‌های اخیر او درباره توصیه‌اش پیرامون ازدواج بین‌المللی دختران مجرد مطرح کردند؛ انتقاداتی که به گفته یکی از نمایندگان زن مجلس با دفاع بانکی‌پور از صحبت‌هایش روبرو شد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر