کد خبر: 134517
A
اختصاصی دیده‌بان ایران:

نماینده مجلس: هنوز ۱۰ نماینده دیگر پیگیر استیضاح «فاطمی امین» هستند که ان‌شاءالله کوتاه بیایند

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن در مجلس یازدهم درباره پس گرفتن امضای برخی نمایندگان از استیضاح وزیر صمت به دیده‌بان ایران گفت: معاونین پارلمانی در تلاش‌اند که نمایندگان مجلس را اقناع کنند تا از موضع استیضاح وزیر صمت کوتاه بیایند. و طبعاً این تلاش معاونان پارلمانی باعث می‌شود که برخی از نمایندگان امضای خودشان را پَس بگیرند.

نماینده مجلس: هنوز ۱۰ نماینده دیگر پیگیر استیضاح «فاطمی امین» هستند که ان‌شاءالله کوتاه بیایند

دیده بان ایران- سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی دولت ابراهیم رییسی امروز اعلام کرد: طبق آن چیزی که دیروز در مجلس به ما داده شد، ۳۶ نفر امضا کرده بودند. تاکنون ۲۰ نفر امضایشان را پس گرفتند. امیدواریم در جلسه کمیسیون تعداد امضاها به کمتر از ۱۰ نفر کاهش یابد.

سید جواد حسینی‌کیا، نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن در مجلس یازدهم در خصوص اظهارات حسینی، معاون پارلمانی ابراهیم رئیسی درباره پس گرفتن امضاهای استیضاح فاطمی‌امین توسط نمایندگان به سایت دیده‌بان ایران گفت: در رابطه با این موضوع یعنی پس گرفتن امضای 20 نماینده برای استیضاح «فاطمی‌امین» اطلاعی ندارم. 

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: به هر حال معاونین پارلمانی در تلاش‌اند که نمایندگان مجلس را اقناع کنند تا از موضع استیضاح وزیر صمت کوتاه بیایند. و طبعاً این تلاش معاونان پارلمانی باعث می‌شود که برخی از نمایندگان امضای خودشان را پَس بگیرند.

حسینی‌کیا ضمن تاکید بر این نکته که فعلاً استیضاح فاطمی امین کماکان مورد بحث است، تصریح کرد: هنوز این استیضاح از دستور کار خارج نشده چون باید تعداد امضاها به زیر 10 برسد!

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به این نکته که بنده جزو امضاکنندگان استیضاح فاطمی‌امین  نبوده ام به دیده بان ایران کرد: ان‌شاءالله طی روزهای آینده تعداد این امضاها از این عدد هم کمتر خواهد شد و آقای «فاطمی امین» استیضاح نخواهد شد!

بیشتر بخوانید: لابی برای متوقف کردن استیضاح وزیر صمت؛ عقب نشینی ۲۰ نماینده از استیضاح وزیر صمت

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره سرنوشت استیضاح فاطمی امین گفت: هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص با نمایندگان امضاکننده خواهیم داشت که آن‌موقع مشخص خواهد شد که آیا فاطمی‌امین استیضاح خواهد شد یا خیر!

 

منبع: سایت دیده‌بان ایران- نازیلا معروفیان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر