کد خبر: 134582
A

ادعای عجیب ارگان رسانه ای جبهه پایداری: در یکسال گذشته جبهه مقاومت ۳۰ اسرائیلی را کُشته اما تعداد شهدای ما کمتر از انگشتان یک دست است

ارگان رسانه ای جبهه پایداری نوشت: رژیم اسراییل روی منفجر کردن بخشی از یک تونل در نطنز یا خرابکاری در یک واحد هسته‌ای در کرج، مانور و قدرت‌نمایی می‌کند و حال آنکه همه اینها یک صدم خسارات و تلفاتی که متحمل شده، نیست

ادعای عجیب ارگان رسانه ای جبهه پایداری: در یکسال گذشته جبهه مقاومت ۳۰ اسرائیلی را کُشته اما تعداد شهدای ما کمتر از انگشتان یک دست است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سعدالله زارعی کارشناس نزدیک به جریان اصولگرا در یادداشتی در ارگان رسانه ای جریان نزدیک به  جبهه پایداری نوشت؛ رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کند می‌تواند در ائتلافی با حضور آمریکا و بعضی دولت‌های عربی به ایران ضربه بزند، قادر نیست بر ترس آمریکا، عربستان، امارات و... از ایران غلبه کند.

همین یک ماه پیش فرمانده جدید سنتکام در جلسه استماع مجلس سنای آمریکا، با صراحت گفت، قادر به کنترل سپاه پاسداران نیست و همین چند ماه پیش، هیئت عالی‌رتبه امنیتی امارات در سفر به تهران با صراحت گفت امارات در هیچ ائتلاف ضدایرانی شرکت نمی‌کند و عربستان برای بهبود وضع امنیتی خود و مدیریت جنگ یمن، پنجمین دور گفت‌وگوها با ایران را در بغداد انجام داد. پس کاملاً پیداست که انبان تل‌آویو خالی است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رجانیوز نوشت؛ رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ در کرانه باختری، جنین و... با ۱۰۸۵۰ اقدام جهادی فلسطینی‌ها مواجه گردید که فقط توانست حدود ۲۲۰۰ مورد آن را شناسایی و خنثی کند. این رژیم در این سال با ۳۶۹۳ درگیری مسلحانه فلسطینی‌ها یعنی به طور متوسط روزانه با ۱۰ مورد اقدام جهادی علیه نیروهای نظامی خود مواجه بوده است.

در سال ۲۰۲۱ فلسطینی‌ها ۱۰۹۴ بار با شهرک‌نشین‌های غاصب درگیر شده‌اند. در همین چند ماه گذشته از سال ۲۰۲۲، لااقل ۳۰ نفر از نظامیان رژیم در مواجهه با فلسطینی‌ها کشته شده‌اند.

در سال گذشته میلادی سلاح‌هایی معادل ۱۹۰ میلیون دلار از اسلحه‌خانه‌های رژیم به دست فلسطینی‌ها رسید. برآوردهای رئیس ‌ستاد مشترک ارتش رژیم، بیانگر آن است که اعتیاد نظامیان، مهم‌ترین عامل همکاری آنان در خروج سلاح از مراکز نگهداری بوده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران این ارگان رسانه لی خاطر نشان کرده؛ رژیم اسرائیل در طول سه سال، چهار بار انتخابات پارلمانی برگزار کرده و هم‌اینک در معرض پنجمین انتخاصبات مجلس می‌باشد. در این شرایط بقای دولت ائتلافی لاپید - بنت به مویی بند است و با استعفا یا برکناری یکی از اعضای آن فرو می‌پاشد.

حالا در شرایطی که این رژیم ۱۰۸۵۰ بار در معرض اقدامات امنیتی قرار داشته است، به تصویر‌سازی خیالی از تعدد عملیات‌های امنیتی در ایران روی آورده و حال آنکه در طول سال‌های اخیر، عدد شهدای ایرانی اقدامات رژیم صهیونیستی به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد؛ در حالی که طی یک سال گذشته ۳۰ نفر از عناصر رژیم صهیونیستی که در میان آنها چهار افسر ارشد ارتش دیده می‌شود و یکی از آنان در داخل تل‌آویو بوده است، به درک واصل شده‌اند.

در همین یک سال اخیر بزرگ‌ترین کارخانه اسلحه‌‌سازی رژیم اسرائیل که محل ساخت مدرن‌ترین جنگ‌افزارهای آن بود، کاملاً ویران شد و تجهیزات دفاعی رژیم نتوانست از این کارخانه عظیم حفاظت کند.

این رژیم روی منفجر کردن بخشی از یک تونل در نطنز یا خرابکاری در یک واحد هسته‌ای در کرج، مانور و قدرت‌نمایی می‌کند و حال آنکه همه اینها یک صدم خسارات و تلفاتی که متحمل شده، نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر