کد خبر: 134638
A

واکنش «کیهان» به گاف بایدن / بی خاصیت تر از بایدن، غربگراهای داخلی هستند که این مرده متحرک! را الگوی خود می دانند!

حال دســتورالعملی که برایش نوشــته بودند، چی بود؟! گفت: نوشــته شــده بود؛ وارد اتاق که شد به شرکت کنندگان سالم کند! بعد، روی فالن صندلی بنشیند! و بعد از پایان جلسه از رئیس فدراسیون کار و کنگره صنعتی آمریکا تشکر کند! و... گفتم: بی خاصیت تر از بایدن، غربگراهای داخلی هستند که این مرده متحرک! را الگوی خود می دانند!

واکنش «کیهان» به گاف بایدن / بی خاصیت تر از بایدن، غربگراهای داخلی هستند که این مرده متحرک! را الگوی خود می دانند!

روزنامه کیهان در ستون «گفت وشنود» با کنایه به گاف جو بایدن، رئیس‌جمهور  نوشت

 

گفت: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با فراموشکاری و حرکت مسخره خود به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. گفتم: باز دوباره چه گافی داده؟! گفت: برگه ای که به دستش داده بودند تا حرکات و سخنان خود را از روی آن تنظیم کند، برعکس به دست گرفته بود و یک عکاس از آن عکس گرفته و منتشر کرده است.

 

گفتم: حال دســتورالعملی که برایش نوشــته بودند، چی بود؟! گفت: نوشــته شــده بود؛ وارد اتاق که شد به شرکت کنندگان سالم کند! بعد، روی فالن صندلی بنشیند! و بعد از پایان جلسه از رئیس فدراسیون کار و کنگره صنعتی آمریکا تشکر کند! و... گفتم: بی خاصیت تر از بایدن، غربگراهای داخلی هستند که این مرده متحرک! را الگوی خود می دانند!

 

گفــت: بایدن تاکنــون چندین بار بعد از حضور در جلســات، فراموش کرده که موضوع جلسه چیست و چه باید بگوید! گفتم: یارو به پزشــک مراجعه کرد و گفت؛ آقای دکتر! چند وقته که دچار فراموشــی شده ام. دکتر پرسید؛ از کی تا به حال اینجوری شدی؟ و یارو گفت؛ چه جوری شدم؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر