کد خبر: 13474
A

دبیرکل جبهه پایداری: آمریکا خوار و ذلیل است

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی بابیان اینکه عزتی که در اسلام وجود دارد به تمام امتیازات آمریکا می‌ارزد، گفت:آمریکا با ممانعت از ورود مسلمانان به کشورش زمینه ذلت خودرا فراهم می کند.

دبیرکل جبهه پایداری: آمریکا خوار و ذلیل است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی ظهر چهارشنبه در همایش «خواهران جبهه پایداری» در آموزشکده فنی و حرفه‌ای زینب کبری(س) همدان با بیان اینکه ولایت فقیه از برکات پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، افزود: ترویج اسلام ناب محمدی پاسخگوی تمام نیازهای بشری است.

حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه در خصوص نقش مرد و زن در دین اسلام نکته مبهمی وجود ندارد، گفت: در اسلام حق زن در مقایسه با حق مرد و نگاه به جایگاه زن در اسلام به یک اندازه است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی بااشاره به اینکه همان اندازه که ازدواج مرد در اسلام ارزش دارد، ازدواج زن نیز ارزشمند است، گفت: دین در ازدواج زن و مرد با هم تضمین می‌شود.

حجت الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه کشورهای غربی به دنبال تساوی و عدالت حقوق زنان هستند در حالی که به واقع زن و مرد از نظر روانی و احساسی با هم فرق دارند، عنوان کرد: چنین تفکری که زن خوب زنی است که عملکرد مردگونه داشته باشد، صحیح نیست.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی عنوان کرد: فمینیسم یک تحول در فرهنگ غرب است که در این تحول حریم، مال و حیات زن مورد تجاوز بوده و شخصیت و جایگاهی برای زن قائل نیست.

وی عنوان کرد: بنابر دستورات دین اسلام زن باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در مقام یک زن کامل قرار گیرد و آن چیزی را که در خود داراست، به شکوفایی برساند.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروزه دختران و زنان با برخورداری از الگوهایی همچون حضرت زهرا(س)، می‌توانند بهترین باشند.

وی با اشاره به اینکه در قیامت نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود حضرت زهرا(س) است، عنوان کرد: این بانوی بزرگ اسلام مدافع جدی مقام ولایت بود و تمام قد و یک تنه در مقابل ناحق ایستاد.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه متأسفانه امروزه برخی مسئولان و دولتمردان به علت اینکه آمریکا مسلمانان را به داخل کشور خود راه نمی‌دهد، ناراحت هستند، عنوان کرد: آن مسئولی که چشم به آمریکایی‌ها دارد باید بداند که این کشور خوار و ذلیل است و براساس تجربه کسب شده، آمریکا به هیچ کشور امتیازی نداده است.

وی با اشاره به اینکه عزتی که در اسلام وجود دارد به تمام امتیازات آمریکا می‌ارزد، گفت: آمریکا با ممانعت از ورود مسلمانان به کشورش زمینه ذلت خود را فراهم می کند چراکه بزرگترین متخصصان آمریکا بچه مسلمان هستند.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر