کد خبر: 135027
A

فرمانده سابق حفاظت اطلاعات سپاه: بازداشت نشده ام

به تازگی و پس از تودیع حجت‌الاسلام حسین طائب بعد از حدود ۱۳ سال از سازمان اطلاعات سپاه و معارفه سردار محمد کاظمی، برخی رسانه های خارج از کشور مانند العربیه و العین مدعی شدندکه سردار علی نصیری از فرماندهان سپاه پاسداران به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) بازداشت شده است.سردار نصیری در این باره گفت: درباره شایعه بازداشت خودم در رسانه های خارج و خارج از ایران شنیده ام ولی من بازداشت نشده ام.

فرمانده سابق حفاظت اطلاعات سپاه: بازداشت نشده ام

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به تازگی و پس از تودیع حجت‌الاسلام حسین طائب بعد از حدود ۱۳ سال از سازمان اطلاعات سپاه و معارفه سردار محمد کاظمی، برخی رسانه های خارج از کشور مانند العربیه و العین مدعی شدندکه سردار علی نصیری از فرماندهان سپاه پاسداران به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) بازداشت شده است.سردار نصیری در این باره گفت: درباره شایعه بازداشت خودم در رسانه های خارج و خارج از ایران شنیده ام ولی من بازداشت نشده ام.

 سردار نصیری در این باره به همشهری گفت: متأسفانه شایعه بازداشت بنده به جرم جاسوسی توسط معاندین یا کسانی که هم بغضی نسبت به انقلاب و هم نسبت به سپاه دارند در حال انتشار است. 

بنده حقیر به عنوان یک سرباز ولایت از روزی که به مجموعه سپاه ورود کردم یکی از افتخاراتم این بوده که لباس خدمت را در این مکان و نهاد مقدس به تن کردم و طی این ۳۰ و اندی سال خدمت حقیر آن چه که برای من افتخار بوده پاسداری برای نظام انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده که الحمدالله خدا را شاکرم که این توفیق را به این حقیر عنایت فرموده است.

حقیر هنوز هم مشغول به کار هستم و این شایعاتی که در حال بیان شدن است و به نوعی در مجموعه‌های داخلی و هم خارجی به آن می پردازند، این یک شایعه ای بیش نیست.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر