کد خبر: 135206
A

حمله ارگان حوزه به «فائزه هاشمی»: لقمه ای که فرزندان هاشمی خورده اند، مشکل داشته / محسن اندک عقلی دارد اما فائزه نه!

ارگان رسانه ای حوزه علمیه قم که اخبار حوزه را پوشش می دهد در واکنش به اظهارات اخیر «فائزه هاشمی» واکنش نشان داد و نوشت: وقتی چنان اسم پیامبر گرامی اسلام را به زبان می‌راند و به‌راحتی به خود جرئت می‌دهد که بگوید ایشان پول‌های حضرت خدیجه را حرامِ تبلیغات اسلام کرده‌اند، تنها نشان از آن لقمه ای می دهد که پدر بر سر سفره این بچه‌ها آورده. لقمه‌هایی که نه‌تنها بچه‌ها را به کژراهه کشانده، بلکه مادر را نیز درگیر خود کرده بود.

حمله ارگان حوزه به «فائزه هاشمی»: لقمه ای که فرزندان هاشمی خورده اند، مشکل داشته / محسن اندک عقلی دارد اما فائزه نه!

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال اظهارات اخیر «فائزه هاشمی» در خصوص حجاب و دختران نوجوانی که کشف حجاب کرده اند نوشت: 

وقتی چنان اسم پیامبر گرامی اسلام را به زبان می‌راند و به‌راحتی به خود جرئت می‌دهد که بگوید ایشان پول‌های حضرت خدیجه را حرامِ تبلیغات اسلام کرده‌اند، تنها نشان از آن لقمه ای می دهد که پدر بر سر سفره این بچه‌ها آورده. لقمه‌هایی که نه‌تنها بچه‌ها را به کژراهه کشانده، بلکه مادر را نیز درگیر خود کرده بود. همان مادری که روز انتخابات، مردم را به فتنه و تقلب می‌خواند. هاشمی‌ها نمک نخورده‌اند که نمکدان بشکنند؛ چه آنکه این جماعت نمکدان را با نمک‌هایش خورده‌اند!

باز هم فائزه هاشمی دهان باز کرد و از ادعایی سخن گفت که هیچ پشتوانه عقلی، فکری و منطقی ندارند. حرف‌های احساسی که هیچ کدام در هیچ برهه زمانی و هیچ دادگاهی قابل دفاع و استناد نیست.

فائزه هاشمی تاریخ اسلام نخوانده را، به اسلام چه‌کار؟ اویی که از مبارزه، مبارزه فهمیده را به انقلاب چه‌کار؟ شاید بتوان گفت دختر کمر همت بسته تا روی پدر را در آن دنیا سفید کند. بی‌جهت نیست که می‌گویند دخترها پدری‌اند. حداقل‌اش این است که محسن اندک عقلی دارد که گاهی فائزه را نصیحت کند؛ اما چه فایده؟

کار از نصیحت گذشته است. آن که ملاک حق را جنسیت قرار داد و از الله گذشت، هیچ بعید نیست که روزی نرسد که چنین به پیامبر توهین کند. کسی که نمک انقلاب را با نمکدانش خورد، هیچ بعید نیست که روز دیگر سر بردارد و نمک به زخم‌های مردم بپاشد. پدر بالا سرش نبود که بود؛ اما چرا پدر او را چنان نیکو تربیت نکرد؟

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حوزه نیوز نوشت؛ فائزه هاشمی که حاج قاسم سلیمانی را به مسیح علی نژاد می‌فروشد؛ چه شرفی باقی می‌گذارد که پیامبر اسلام را متهم سازد؟ فائزه هاشمی که با بهاییان می‌رقصد و در میان آنها عکس می‌اندازد چه آنکه روزی همین چادر و روسری ظاهری‌اش را کنار نگذارد و افتضاحی دیگر نیافریند؟

تویی که فکر می‌کنی همه انقلاب اشتباه می‌کنند و تنها تو و پدرت حق طلقی در این مملکت دارید، چه گلی بر سر آن زده‌اید؟ چند شهید در راه انقلاب داده‌اید یا اینکه کار شما این بود که فرزندان شهدا را در وسط خیابان به باد کتک بگیرید؟ چند کشته داده‌اید که اینطور خون بهایش را از انقلاب مطالبه می‌کنید؟ یادم نبود، دو کشته داده‌اید که 17 هزار نفر را ترور کرده بودند. فائزه هاشمی، به‌نظر من راست می‌گویند که دخترها به پدر می‌روند. پدر هر طور باشد، دختر هم مثل او می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر