کد خبر: 135288
A
دیده‌بان ایران:

خبرگزاری نزدیک به سپاه نگران آینده حزب ندا شد

حزب ندای ایرانیان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز با کاندیدای اختصاصی خود وارد کارزار رقابت سیاسی شد اما در نهایت محمدصادق خرازی دبیرکل این حزب قبل از اعلام نتیجه بررسی شورای نگهبان طی نامه ای سرگشاده خطاب به ملت ایران از ادامه رقابت ها کنار کشید.

خبرگزاری نزدیک به سپاه نگران آینده حزب ندا شد

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان «ندا بعد از خرازی به کجا می‌رود؟» به تاریخچه تاسیس این حزب پرداخت و در آخر ضمن ابراز نگرانی از آینده این حزب پرحرف و حدیث نوشت: امروز با استعفا و کناره گیری خرازی از حزب ندای ایرانیان که بیشتر هویت و فلسفه وجودی این حزب مدیون او است مسیر جدیدی و نگران کننده‌ای برای این حزب رقم خورده است. امروز این سوال مطرح است که ندا پس از خرازی چه مسیری را دنبال خواهد کرد و همچنان چون گذشته فعال خواهد بود یا به یک حزب کاغذی تبدیل می‌شود.

 

گفتنی است حزب ندای ایرانیان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز با کاندیدای اختصاصی خود وارد کارزار رقابت سیاسی شد اما در نهایت محمدصادق خرازی دبیرکل این حزب قبل از اعلام نتیجه بررسی شورای نگهبان طی نامه ای سرگشاده خطاب به ملت ایران از ادامه رقابت ها کنار کشید.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر