کد خبر: 13534
A

رئیس سازمان بسیج خطاب به دولت: هر زمان اعلام کنید آماده کمک هستیم/ در اقتصاد حرفی برای گفتن داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنده اعلام می کنم رویکرد بسیج تعامل با دولت است و هر کجا دولت اعلام کند بسیج از سر تکلیف آماده کمک رسانی است.

رئیس سازمان بسیج خطاب به دولت: هر زمان اعلام کنید آماده کمک هستیم/ در اقتصاد حرفی برای گفتن داریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در مراسم بسیج مهندسین صنعتی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس انسان های با اراده و با عزمی راسخ داشتیم؛ در آن دوران که ساده ترین گلوله خمپاره را هم به ما نمی دادند؛ امروز به چنان توانمندی دست یافتیم که صنعت موشکی کشورمان زبانزد جهانیان شده چون به نقطه ای رسیدیم که خود را باور کردیم.

وی افزود: دشمنی دشمنان نسبت به ما نه تنها ذره ای کاهش نیافته بلکه دولت قدار و گردنکش آمریکا دشمنی خود را با ما افزایش داده است؛ البته بحث این نیست که فلان دولت بیاید و برود؛ زیرا دشمنی آنها مربوط به ده های گذشته است به همین خاطر باید روی پای خود بایستیم.

سردار غیب پرور ادامه داد: بنده اعلام می کنم رویکرد بسیج تعامل با دولت است و هر زمان دولت اعلام کند بسیج از سر تکلیف آماده کمک رسانی است چون بسیج برای انقلاب و متعلق به نظام اسلامی و همه ملت است پس با پتانسیل عظیمی که دارد در هر زمینه ای می تواند کمک رسان دولت باشد.

وی تصریح کرد: بسیج در بخش اقتصادی حرفی برای گفتن دارد و برای رفع معضلات اقتصادی طرح هایی دارد البته در بخش صنعت هم همین گونه است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر