کد خبر: 135416
A

نماینده مجلس: آمریکا باید از خر شیطان پایین بیاید در غیر اینصورت با قدرت به فعالیت های هسته‌ای خود ادامه می دهیم

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امید است که آمریکا از خر شیطان پایین آمده و گام در مسیر مذاکرات برد - برد بگذارد در غیر اینصورت ایران با قدرت به فعالیت های هسته‌ای خود ادامه خواهد داد.

نماینده مجلس: آمریکا باید از خر شیطان پایین بیاید در غیر اینصورت با قدرت به فعالیت های هسته‌ای خود ادامه می دهیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند مذاکرات هسته ای، به ایسنا گفت: امروز شاهدیم که در روند مذاکرات، آمریکا نقش پلیس بد و خوب را بازی می کند، از یک طرف آمریکایی ها سعی می کنند که از جایگاه بی طرفانه آژانس و شورای حکام سوءاستفاده کنند و با مطرح کردن موارد بی پایه و بی اساس سعی دارند فشار را بر ایران افزایش داده و حق مسلم ایران را در برداشته شدن تحریم ها کمرنگ کنند.

محمدحسن آصفری در ادامه با بیان اینکه خط مشی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات کاملا مشخص است، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که مذاکراتی نتیجه بخش با برداشته شدن تحریم های چهارگانه شورای امنیت، سازمان ملل، اتحادیه اروپا و کنگره و دولت آمریکا صورت گیرد، در کنار این موارد جمهوری اسلامی آماده است که هرگونه همکاری را مانند گذشته با آژانس بین المللی انرژی اتمی داشته باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قرار دادن برخی از مجموعه های ما در لیست تحریم ها در حالی که هیچ دلیل و توجیه فنی ندارد نشان دهنده این است که آمریکایی ها در حال بازی در زمین مذاکره بوده و به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی ایران را پشت مذاکرات متوقف کرده تا روند فعالیت های هسته ای ما کند شود.

بنابرگزارش دیده بان ایران؛ آصفری در پایان تاکید کرد: زمانی مذاکرات به نتیجه می رسد که آمریکایی ها تحریم های خود را بردارند در غیر این صورت جمهوری اسلامی به فعالیت های هسته ای خود سرعت بیشتری خواهد داد و مطمئنا برای هر اقدام آمریکایی و شورای حکام، ما گزینه هایی را داریم که در زمان معین بر روی میز خواهیم آورد. توقع می رود که آمریکا از خر شیطان پایین بیاید و متوجه اشتباه های خود در گذشته شده و گام در مسیر یک مذاکره برد_ برد گذاشته تا شاهد برداشته شدن تحریم ها باشیم. در غیر این صورت تلف کردن وقت نفعی برای آمریکا و کشورهای طرف برجامی نخواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر