کد خبر: 135470
A

امام جمعه اصفهان: بی حجابی یک جنگ آمریکایی است/ نیروی انتظامی با بی حجاب ها برخورد شود

سیدمجتبی میردامادی: بی حجابی یک جنگ آمریکایی است که برای تهی کردن کشور از معنویات به راه افتاده است، دشمنان با بی حجابی می‌خواهند شهوت را جایگزین معنویت و ایمان کنند همه باید دست به دست هم دهیم تا این معضل را از بین ببریم.

امام جمعه اصفهان: بی حجابی یک جنگ آمریکایی است/ نیروی انتظامی با بی حجاب ها برخورد شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی روز _جمعه، هفدهم تیرماه ۱۴۰۱_ در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: کسب تقوا رمز موفقیت بر دشمن است، روح انسان در عالم برزخ از بین نمی‌رود چراکه روح خوبان و مشرکان به دو نحو متفاوت از جسم جدا می‌شود.

وی افزود: همه باید این حقیقت را بپذیریم که از این دنیا خواهیم رفت بنابراین باید در دنیا به نحوی عمل کنیم که به خوبی از این دنیا برویم باید خود را برای عالم آینده آماده کنیم.

صبر رمز رستگاری است

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه در دومین خطبه خود، گفت: براساس آیات قرآن کریم، رمز رستگاری همه ما صبر است، همه می‌دانیم بسیاری از مردم در سختی و فشار زندگی به سر می‌برند، چاره‌ای نیست، باید صبر کنیم تا خداوند جزای صابران را گشایش و رفع سختی‌ها قرار دهد همچنین علاوه براینکه خود صبوری می‌کنیم باید دیگران را نیز به صبوری توصیه کنیم.

میردامادی اضافه کرد: در قرآن کریم ۷۰ مرتبه از صبر یاد شده است و خداوند بر صابران همانطور درود می‌فرستد که بر پیامبر خود درود فرستاده است.

وی با اشاره به روز عرفه، ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند دشمن نمی‌تواند بفهمد در این عالم محاسبات دیگری به جز محاسبات سیاسی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در ادامه این بحث مقام معظم رهبری به نتایج یاری دین خدا و کفران نعمت‌های خدا که در قرآن کریم آمده است اشاره کرده و فرمودند اگر در برابر دشمنان خدا بایستیم نتیجه قطعاً پیروزی است، اما اگر دچار اختلاف و سستی شویم نتیجه شکست است این سنت الهی است.

بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: علاوه بر اینکه باید تلاش کنیم و استعدادها را به کار اندازیم باید توجه داشته باشیم گرداننده جهان خدا است و اگر در مسیر خداوند باشیم، قطعاً بر کفر جهانی غالب خواهیم شد، بسیاری از مشکلات از طریق دعا حل شدنی است.

میردامادی اضافه کرد: فراموش نکنیم دعا تأثیر بسیاری دارد، امروز در پیام مقام معظم رهبری به حجاج سرزمین عرفات، التماس دعای ایشان ذکر شده بود، ایشان ناخدای کشتی اسلام هستند که در دریای متلاطم جهانی مقاومت می‌کند.

وی تصریح کرد: از روز اول انقلاب تاکنون چندین توطئه بزرگ نابودکننده توسط دشمن اجرا شد که به نتیجه نرسید ابتدا طرح جنگ و حمله نظامی انجام شد که ایران توانست پس از هشت سال جنگ در برابر دنیا مقاومت کند و دنیا پیروزی ایران را پذیرفت، این پیروزی از جانب خدا بود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در کودتای نوژه و طبس، خدا ما را یاری کرد و نقشه‌های دشمن به نتیجه نرسید، هرگز نباید فراموش کنیم، تحریم‌ها به جز خفت و ذلت نتیجه‌ای برای دشمنان جمهوری اسلامی نداشته است.

وی افزود: برای ظهور امام زمان، رهایی از سختی‌ها، خفت، ذلت و نابودی دشمنان باید دعا کرده و به خاطر داشته باشیم پیغمبر هم دعا می‌کردند حتی دشمنان ما نیز گاهی به این حقیقت پی برده‌اند.

اشتیاق به پرداخت مالیات در بین مردم ایجاد شود

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ میردامادی با اشاره به روز مالیات تصریح کرد: اگر خواهان برقراری عدالت اقتصادی در کشور هستیم باید آنهایی که درآمد بیشتری دارند نسبت به تأمین هزینه‌های کشور بیشتر کمک کنند، اما مسئولان اداره دارایی باید توجه داشته باشند کاری نکنند کارگاه‌های کوچک براساس ناتوانی پرداخت مالیات تعطیل شود.

وی ادامه داد: ممیزان مالیاتی باید افراد متدین باشند، مردم برای پرداخت مالیات مخالفتی ندارند فقط باید عشق به این کار در مردم ایجاد شود همانطور که مردم وجوهات شرعی را با شوق پرداخت می‌کنند در مالیات نیز می‌توان چنین علاقه‌ای ایجاد کرد.

بی حجابی یک جنگ آمریکایی است

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز قیام مردم در مسجد گوهرشاد، گفت: نیروی انتظامی وظیفه خود در خصوص جلوگیری از فسادهای اخلاقی را انجام می‌دهد، اما امر به معروف و نهی از منکر تکلیف همه است.

وی اظهار کرد: بی حجابی یک جنگ آمریکایی است که برای تهی کردن کشور از معنویات به راه افتاده است، دشمنان با بی حجابی می‌خواهند شهوت را جایگزین معنویت و ایمان کنند همه باید دست به دست هم دهیم تا این معضل را از بین ببریم.

میردامادی خطاب به مدیران شهری گفت: برخی از آثار شوم شوراهای شهر قبلی هنوز وجود دارد که لازم است برای رفع آن اقدام شود به عنوان مثال نام آیت‌الله حاج رحیم ارباب بر پارکینگی گذاشته است بدون آنکه لقب ایشان به طور کامل انتخاب شده باشد، نام برخی از خیابان‌ها به نام علما گذاشته شده است و القاب آنان در نامگذاری رعایت نشده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر