کد خبر: 135698
A

یوسفیان ملا: نمایندگان مجلس انقلابی این پیرمردها و پیرزن‌هایی که در گرمای ۵۰ درجه خوزستان تظاهرات می کنند را نمی بینند؟

نماینده مجلس دهم گفت: متاسفانه در مجلس فقط حرف زده می‌شود و نمایندگان پشت تریبون حرف می‌زنند ولی عملا برنامه‌های مجلس را با توجه به شرایطی که ملت و مردم دارند، اعلام و زمان بندی نمی‌کنند. نتیجه می گیریم که برخی نمایندگان فقط داد و هوار می کنند. همه می‌دانند معیشت بزرگترین مشکل ملت است، می‌بینید که در گرمای ۵۰ درجه خوزستان روزی نیست که تظاهرات نباشد و پیرمردها و پیرزن‌ها در خیابان‌ها به عنوان معترض حضور نداشته باشند. پس مجلس این‌ها را یا نمی‌بیند.؟

یوسفیان ملا: نمایندگان مجلس انقلابی این پیرمردها و پیرزن‌هایی که در گرمای ۵۰ درجه خوزستان تظاهرات می کنند را نمی بینند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مجلس دهم، در رابطه با اظهارات برخی مبنی بر افزایش فساد از طریق فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی متاسفانه در کشور رها است و هر کسی می‌تواند وارد شود و کلاهبرداری‌ کند. هر کسی می‌تواند برای شرط بندی از فضای مجازی استفاده کند. اگر به دستگاه قضایی مراجعه کنید خانواده هایی را می‌بینید که نابود شده‌اند و پرونده هایی تشکیل شده که بیانگر این موضوع است، شاید ده‌ها خلاف از این بخش بروز کرده و از این رو این فضا قطعا و یقینا باید کنترل شود در این خصوص نباید تردید کرد اما این کنترل نباید، باعث محرومیت استفاده از فضای مجازی شود. همه ما اعتقاد داریم که فضای مجازی رها است و با فرهنگ ما جور در نمی‌آید و دروغ هایی زده می‌شود که واقعا بنیان کَن است و کسانی هستند که بخاطر فضای مجازی، مشکلات عدیده‌ای داشتند و کلاهشان را بردند و از لحاظ سرمایه و ثروت نابود شدند. کسانی که آگهی‌های دروغین داده‌اند و مردم را جمع کرده و امیدوار به فروش ساختمان یا خودرو کرده اند و این‌ها همه، از فضای مجازی بیرون آمده است. ما اعتقاد داریم فضای مجازی باید کنترل و رصد شود تا رها نباشد منتها این وضعیت به گونه‌ای باشد که باعث محرومیت کسانی که استفاده درستی دارند، نشود.

او با اشاره به طرح صیانت و ارتباط آن با ساماندهی فضای مجازی ادامه داد: من به طرح صیانت کاری ندارم و می‌گویم اگر طرح صیانت با حرف من جور در بیاید قبول دارم و در غیر این صورت قبول ندارم. اگر طرح صیانت باعث محرومیت شود موافق نیستم و اگر محدود نشود، قبول دارم.

نماینده مجلس دهم در رابطه با این که برخی می گویند طرح ها و اقدامات نمایندگان هیچ ارتباطی به معیشت و دغدغه های مردم ندارد، گفت: متاسفانه در مجلس فقط حرف زده می‌شود و نمایندگان پشت تریبون حرف می‌زنند ولی عملا برنامه‌های مجلس را با توجه به شرایطی که ملت و مردم دارند، اعلام و زمان بندی نمی‌کنند. نتیجه می گیریم که برخی نمایندگان فقط داد و هوار می کنند. همه می‌دانند معیشت بزرگترین مشکل ملت است، می‌بینید که در گرمای ۵۰ درجه خوزستان روزی نیست که تظاهرات نباشد و پیرمردها و پیرزن‌ها در خیابان‌ها به عنوان معترض حضور نداشته باشند. پس مجلس این‌ها را یا نمی‌بیند یا متوجه نمی‌شود یا اگر متوجه می‌شود از کنارش عبور می‌کند و بر مواردی تمرکز دارد که هویت چندانی ندارد و واجب نیست. قالیباف اعلام کند که یک هفته کار مجلس فقط مربوط به معیشت که فصل یک مشکلات مردم ایران است خواهد بود و تا این مشکل را به سامان نرساندیم مجلس را از این دستورکار خارج نمی‌کنیم این شهامت را داشته باشد و این کار را انجام بدهد.

 

او افزود: اگر شما دستور روزمره مجلس را ببینید متوجه خواهید شد مواردی جز طرح های قبلی و عده‌ای که به دنبال سوال و استیضاح هستند، وجود ندارد. بهبود معیشت مردم با این همه خودرویی که به نا حق به مردم داده شد و این همه جان هایی که این خودرو‌ها از مردم گرفته و مجروحان و معلولانی که در جاده‌های کشور رها شدند، چگونه محقق می‌شود؟! یک مرتبه می‌گویند استیضاح وزیر صمت از دستورکار خارج شد خوب چرا استیضاح شد و چرا از دستور خارج شد؟ مجلس امروز به این مسائل مشغول است و نباید چندان امیدی داشت که مشکلات مردم دسته بندی و مطرح شود.

یوسفیان ملا با تاکید براینکه برخی اقدامات شائبه رانت را جدی می کنند، یادآور شد: میکروفن را جلوی هر کسی گرفتند، اعلام کرد که باید یکی دو وزیر کناره گیری کنند اما وقتی همه این اقدامات فروکش می‌کند، تردید ایجاد می‌شود. اگر کسانی که استیضاح کرده‌اند دلایلش را بگویند و آن هایی که استیضاح خود را پس گرفتند هم دلایل خود را ارائه کنند بنابراین شبهه‌ای برای مردم نمی‌ماند. دلایل استیضاح را همه گفتند خودرو چنین و چنان کرد یا مافیا است یا آن خانم نماینده  صحبتی کرد و ناگهان گفتند استیضاح از رای افتاد. سپس از ۴۰ نفر، ۳۰ تا ۳۵ نفر امضایشان را پس گرفتند دلیل این کار را بگویند در غیر این صورت هر جور شائبه‌ای ممکن است پیش بیاید.

منبع: منیبان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر