کد خبر: 135774
A

نماینده ولی فقیه در قم:با افرادی که از روی آگاهی با حجاب مخالفت می‌کنند باید برخورد شود

سیدمحمد سعیدی در دیدار احمد عبدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم گفت: رخی افراد از روی دشمنی با حجاب مخالفت می کنند و برخی هم فریب خورده هستند برای افرادی که فریب خورده هستند باید دعا کرد و آنها را متوجه اشتباهشان کرد ولی با افرادی که از روی دشمنی و با برنامه اقدام می کنند باید برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در قم:با افرادی که از روی آگاهی با حجاب مخالفت می‌کنند باید برخورد شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار احمد عبدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد اظهار کرد: ماه ذی الحجه ماه امت اسلام است زیرا ماه عمره و حج است که مذهب و گرایش و کشور خاصی در آن مطرح نیست.

وی با بیان اینکه عید قربان هم مربوط به عمل حضرت ابراهیم(ع) و برای تقرب به خدا است، گفت: فدا کردن فرزند و انفاق حضرت ابراهیم در راه خدا اوج انفاق بود زیرا خداوند حضرت اسماعیل را پس از سال‌ها به ایشان داده بود و امید های زیادی به این فرزند داشتند ولی ایشان حاضر شدند که این فرزند را به خاطر خدا قربانی کنند بنابراین قربانی های و انفاق ها ما در برابر انفاق حضرت ابراهیم(ع) ناچیز است.

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ تولیت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید وقتی ما در زمین به افرادی امکانات می دهیم باید اقامه نماز کنند، زکات پرداخت کنند و امر به معروف و نهی از منکر کنند، افزود: کسانی که خداوند به آنها امکانات می دهد باید در کارهای خیر مشارکت کنند و اقامه نماز و پرداخت زکات را آنطور که خدا گفته است انجام دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات برای کارهای خیر از وظایف شرعی ما است، گفت: برخی کارهای خیر باید پنهان باشد و برخی کارهای خیر باید علنی انجام شود تا تبلیغ دین خدا شود ولی نیت مان باید در همه کارها تقرب به خدا باشد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه مردم ما مردم خوبی هستند، گفت: جایی که پای کمک های مردمی به میان می آید علیرغم تنگناهای معیشتی که وجود دارد مردم پای کار هستند و در همین ایام کرونا که مشکلات اقتصادی بیشتر شد در قم آمار کمک های نقدی مردم به کمیته امداد بیشتر از قبل از کرونا و گرانی ها بود.

وی با اشاره به روز عفاف و حجاب و جنایت رضا شاه در قتل عام مردم معترض به قانون کشف حجاب، افزود: آنها خون دادند تا حجاب حفظ شود، زیرا می دانستند که با قانون کشف حجاب ذهن جوانان به سمت ابتذال می رود و از پیشرفت، ترقی و سعادت باز می ماند.

تولیت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه برخی افراد از روی دشمنی با حجاب مخالفت می کنند و برخی هم فریب خورده هستند، گفت: برای افرادی که فریب خورده هستند باید دعا کرد و آنها را متوجه اشتباهشان کرد ولی با افرادی که از روی دشمنی و با برنامه اقدام می کنند باید برخورد شود.

وی افزود: تمام عشق و آروز ما این است که همه این کارها زمینه سازی برای ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف باشد و در این مسیر ایستایی در کار ما نیست و به سوی حکومت جهانی امام زمان عجل الله فرجه الشریف با قدرت حرکت می کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر