کد خبر: 135787
A

کنگره حزب اعتماد ملی احتمالا پاییز برگزار می‌شود/ جوادی حصار: درباره بازداشت تاجزاده، آل احمد و پناهی بیانیه‌ می‌دهیم

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اساسنامه حزب به نتیجه رسیده اما فرصتی برای برقراری کنگره نداشتیم، چرا که قرار بود در فصل تابستان برگزار شود اما به دلیل عدم هماهنگی‌های مربوطه، احتمال دارد که در فصل بعدی یعنی پاییز جلسه کنگره حزب را داشته باشیم.

کنگره حزب اعتماد ملی احتمالا پاییز برگزار می‌شود/ جوادی حصار: درباره بازداشت تاجزاده، آل احمد و پناهی بیانیه‌ می‌دهیم

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدصادق جوادی حصار سخنگوی حزب اعتماد ملی  در پاسخ به آخرین تحولات و خبرهای جدید از حزب گفت: خبرهای جدیدی مطرح نیست و مثل همیشه جلسات شورای مرکزی طبق روال گذشته همیشه برگزار شده است. اساسنامه حزب به نتیجه رسیده اما فرصتی برای برقراری کنگره نداشتیم؛ چراکه قرار بود در فصل تابستان برگزار شود اما به دلیل عدم هماهنگی‌های مربوطه، احتمال دارد که در فصل بعدی یعنی پاییز جلسه کنگره حزب را داشته باشیم. 

وی درباره آخرین فعالیت‌های دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی هم گفت: ما جلسات مرتبی در دفتر سیاسی حزب برگزار کردیم و به طور مشخص درباره بازداشت آقای تاجزاده، آقای آل احمد، آقای پناهی قرار شد بیانیه‌ای صادر و از قوه قضائیه درخواست آزادی این افراد را داشته باشیم. 

سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین فعالیت‌های حزب در انتخابات هم گفت: درباره انتخابات هنوز به تصمیم جامع نرسیدیم و منتظر تصمیمات جبهه اصلاحات هستیم که پس از تعیین‌تکلیف، تصمیم نهایی حزب اعتماد ملی هم اعلام خواهد شد.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر