کد خبر: 135836
A

هشدار روزنامه «شریعتمداری» به آمریکا و عربستان/ کیهان: حمله انصارالله به تاسیسات نفتی عربستان شاید دوباره تکرار شود

روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» بار دیگر به سفر جو باید به خاورمیانه واکنش نشان داد.

هشدار روزنامه «شریعتمداری» به آمریکا و عربستان/ کیهان: حمله انصارالله به تاسیسات نفتی عربستان شاید دوباره تکرار شود

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه «کیهان» در ستون گفت و شنود شماره امروز خود برای دومین روز متوالی به سفر رئیس جمهور آمریکا به غرب آسیا پرداخت و نوشت:

گفت: بایدن که در راه رفتن مشکل دارد و در ملاقات‌های رسمی چُرت می‌زند و خوابش می‌برد و معاون خود را همسر خود تصور می‌کند و با هوا دست می‌دهد! و‌... برای چه به غرب آسیا آمده است؟! 
 
گفتم: او را آورده‌اند که به کشورهای عربی دست‌نشانده آمریکا قول حمایت در مقابل ایران را بدهد! و با فروش اسلحه آنها را سرکیسه کند! و در مقابل از آنها بخواهد تولید و صدور نفت خود را افزایش بدهند تا قیمت نفت کاهش پیدا کند!
 
گفت: حمایت از متحدان آمریکا در مقابل ایران که حرف مفت است و تسلیحات هم که به دست مقاومت می‌افتد، ولی حساب غارت نفت عربستان و امارات چه می‌شود؟!
 
گفتم: چه عرض کنم؟!
 
گفت: چندی قبل انصارالله با شلیک موشک به تاسیسات نفتی عربستان، تولید نفت آل‌سعود را به شدت کاهش داد. خدا را چه دیده‌ای، شاید با تکرار همان عملیات، آمریکا و اسرائیل را دست خالی از منطقه خارج کند!
 
گفتم: ایول! یارو دوتا کیسه ظرف شیشه‌ای را بار شتر کرده بود و قصد ورود به شهر را داشت، دروازه‌بان با چوبدستی محکم به یکی از کیسه‌ها زد و پرسید بارت چیست؟! یارو گفت؛ اگر یکی دیگه بزنی، هیچی!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر