کد خبر: 135972
A

فعال سیاسی اصولگرا: به مردم توصیه می‌کنم قدری صبرشان را بالا ببرند/ مردم به دولت ایمان دارند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به مردم هم توصیه می‌کنم قدری صبرشان را بالا ببرند تا دولت هم زمینه شکوفایی اقتصادی کشور را فراهم کند. امروز می‌بینیم که قدم‌های خوبی به ویژه در حوزه ارتباط با کشورهای منطقه برداشته شده است و امیدواریم نتایج این اقدامات را در آینده‌ای نزدیک مشاهده کنیم. دولت هم جلوی گرانی‌ها را بگیرد زیرا در عین حال که مردم به دولت ایمان دارندو

فعال سیاسی اصولگرا: به مردم توصیه می‌کنم قدری صبرشان را بالا ببرند/ مردم به دولت ایمان دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین ابراهیمی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره فشار اقتصادی که این روزها بر مردم تحمیل شده است گفت: «در وضعیت فعلی دولت سعی می‌کند کار زیربنایی کند و طبیعی است که کار اساسی زمان می‌برد تا به نتیجه برسد اما از آن سو مردم در شدیدترین وضعیت اقتصادی قرار دارند  و نه بازاری هست و نه کسبی و نه قدرت خریدی برای مردم. واقعیت این است که مردم طاقتشان را از دست داده‌اند و واقعا حق با مردم است و زندگی‌کردن در این شرایط کار سختی است».

او ادامه داد: «البته این را هم بگویم که بخشی از این گرانی‌ها به واسطه اقدامات برخی افراد سودجو است. اینها دیده‌اند که منافعشان به خطر افتاده و دست به احتکار و گران‌فروشی می‌زنند. دولت هم نمی‌تواند بالای سر همه نیرو برای نظارت بگذارد و اصلا امکانش نیست».

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «اگر جراحی بزرگ اقتصادی انجام نشود، کار از پایه ایراد خواهد داشت و دولت هم نگاهش همین است. دولت باور دارد اگر مشکلات ریشه‌ای حل نشود، نمی‌توان رشد و توسعه اقتصادی را در آینده تضمین کرد. واقعا به سخنان دولت هم گوش می‌کنیم، می‌بینیم دولت هم حق دارد اما به هر حال باید در میان این جراحی اقتصادی توجه ویژه‌ای هم به افراد ضعیف جامعه داشته باشد».

ابراهیمی در پایان گفت: «به مردم هم توصیه می‌کنم قدری صبرشان را بالا ببرند تا دولت هم زمینه شکوفایی اقتصادی کشور را فراهم کند. امروز می‌بینیم که قدم‌های خوبی به ویژه در حوزه ارتباط با کشورهای منطقه برداشته شده است و امیدواریم نتایج این اقدامات را در آینده‌ای نزدیک مشاهده کنیم. دولت هم جلوی گرانی‌ها را بگیرد زیرا در عین حال که مردم به دولت ایمان دارند اما ممکن است مشکلات اقتصادی، باعث ناآرامی‌های اجتماعی شود. به هر حال امیدواریم خداوند به مردم صبر و بردباری و به دولت هم موفقیت روزافزون در جهت خدمت به مردم عنایت کند».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر