کد خبر: 136019
A

نماینده مجلس: آیت الله جنتی از نفوذ در بدنه حاکمیت جلوگیری می کند

یک نماینده مجلس گفت: با بررسی صلاحیت‌ها و نظارت استصوابی از نفوذ در بدنه حاکمیت جلوگیری می‌شود که شورای نگهبان طی این سال‌ها چنین وظیفه خطیری را به دبیری آیت‌الله جنتی انجام داده است.

نماینده مجلس: آیت الله جنتی از نفوذ در بدنه حاکمیت جلوگیری می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به سالگرد تشکیل شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان وظایف بسیار سنگینی دارد که یکی از وظایف مهم آن صیانت از نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نظارت شورای نگهبان در انتخابات مجلس، ریاست‌جمهوری و خبرگان رهبری، افزود: با بررسی صلاحیت‌ها و نظارت استصوابی از نفوذ در بدنه حاکمیت جلوگیری می‌شود که شورای نگهبان طی این سال‌ها چنین وظیفه خطیری را به دبیری آیت‌الله جنتی انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: طبق قانون اساسی، یکی دیگر از وظایف شورای نگهبان تطابق مصوبات مجلس با قانون و شرع مقدس است.

حدادی در پایان با اشاره به نقش آیت‌الله جنتی در شورای نگهبان گفت: تاکنون آیت‌الله جنتی در کسوت دبیری شورای نگهبان در مقاطع حساس و خطیر نقش بسیار مهمی در شورای نگهبان ایفا کرده است که امیدواریم با انتصاب شایسته ایشان از سوی مقام معظم رهبری این روند در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

منبع: انا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر