کد خبر: 13616
A

خطیب موقت نمازجمعه تهران: سایت‌ها و رسانه‌ها جوری حرف نزنند که مردم ناامید شوند

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت:‌ صاحبان سایت‌ها و رسانه ها جوری حرف نزنند که مردم را ناامید کنند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران:
سایت‌ها و رسانه‌ها جوری حرف نزنند که مردم ناامید شوند

 حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران عنوان کرد: سی و هشتمین فجر انقلاب فرارسیده است. در این 38 سال مطالب فراوانی گفته شده است. این انقلاب در عرصه داخلی یک ملت را از اسارت رژیم سیاه 57 ساله به درآورد. قصه ، قصه ای نبود که یک دولت رفت و یک دولت دیگر آمد بلکه قصه ، قصه دولتی بود که نوکر محض بیگانگان بود.

او ادامه داد: دین ستیزی ، عفت ستیزی، استقلال ستیزی ، مردم ستیزی و آزادی ستیزی ماموریت های این رژیم سیاه 57 ساله بود.  چراغ امیدی در دل آزادگان جهان شد که می توانید با حکومت های طاغوتی درافتید و آن‌ها را بر اندازید. این ارمغان ارزشمندی است.

خاتمی از صاحبان سایت ها و رسانه ها درخواست کرد جوری حرف نزنند که مردم را ناامید کنند؛جوری حرف نزنند که آزادگان دنیا که دل به این انقلاب اسلامی بسته‌اند مایوس شوند؛ این گناه بزرگی است. نمی گویم نقاط ضعف را نگویید اما نقاط ضعف را منصفانه بگویید و قله‌های انقلاب را هم بگویید؛ تا روزنامه‌ها و سایت ها را باز می کنید  می خوانیم که اینجا و آنجا چنین و چنان شد. در کنار اینها بگویید که روزی روزگاری در این کشور دین ستیزی بود؛ انقلاب اسلامی دین را به صحنه آورد؛ مبارزه با دین اساس اهداف هم پهلوی پدر و هم پهلوی پسر بود.

ادامه دارد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر