کد خبر: 136801
A

منتجب نیا: دولت سیزدهم گفتار درمانی می‌کند/ با بلوف زدن مشکلات کشور رفع نمی‌شود

دبیرکل حزب جمهوریت بر این باور است که افراد غیر متخصص در کابینه سیزدهم تلاش می‌کنند با گفتار درمانی کارها را به پیش ببرند. چنین رفتاری تا به حال از هیچ دولتی پس از انقلاب اسلامی دیده نشده است.

منتجب نیا: دولت سیزدهم گفتار درمانی می‌کند/ با بلوف زدن مشکلات کشور رفع نمی‌شود

به گزرش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا دبیرکل حزب جمهوریت در بخشی از گفت‌وگوی خود با سایت دیده‌بان ایران درباره دلایل عملی نشدن شعارها و وعده های دولت سیزدهم گفت: شاهد نوعی گفتار درمانی از سوی دولتی‌ها هستیم. هر روز از سوی مقامات ارشد دولتی بیان می‌شود که مشکلات «باید» حل شود! این سخنان در حالی مطرح می‌شود که عامل مشکلات و سختی‌های فعلی همین مسؤولان دولتی هستند و باید خود این افراد در مقام اجرا اشکالات موجود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: اعضای کابینه سیزدهم به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار مردم باید پاسخگوی آنها باشند و آنها وظیفه دارند مشکلات را حل کنند. چنین رفتاری تا کنون از سوی هیچ دولتی پس از انقلاب دیده نشده است.

این چهره سیاسی سرشناس در مواجهه با این سوال که نقش آقایان «مخبر» و «محسن رضایی» را در تیم اقتصادی دولت چگونه ارزیابی می‌کند، به دیده بان ایران گفت: باید یک اقتصاددان دوره‌های مختلفی را دیده باشد و در عرصه عمل نیز کسب تجربه کرده باشد. بسیار مهم است افرادی که در جایگاه هدایت تیم اقتصادی دولت قرار می‌گیرند در کارنامه خود اداره بخش‌های مهم اقتصادی را داشته باشند.

وی ادامه داد: افرادی همچون آقایان مخبر و رضایی سابقه چندانی در حوزه اقتصاد ندارند. علاوه بر این دو نفر؛ کسانی در بخش اقتصادی به کار گرفته شده‌اند که هیچ اطلاعی از حوزه کاری خود ندارند و به نوعی صفر کیلومتر هستند.

این روحانی سیاستمدار تصریح کرد: متاسفانه کسانی کار اقتصادی دولت را به دست گرفته‌اند که فقط اهل «بلوف» زدن هستند. این افراد با «گنده گویی» به مردم وعده‌های مختلف می‌دهند. در دوران جنگ هم این افراد حضور داشتند با فریب برخی از مسؤولان برای کشور هزینه تراشی کردند.

منتجب نیا تصریح کرد: فردی که سابقه اجرایی در یک نهاد بدون سیستم و تشکیلات را دارد نمی‌تواند در جایگاه هدایت یک تیم اقتصادی و نظام قانونمند جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد. قطعا استفاده از این افراد ناکارآمد یک ظلم در حق مردم و کشور است.

دبیرکل حزب جمهوریت بیان داشت: متاسفانه کسانی در دولت فعلی حضور دارند که در قواره کار اجرایی و تخصصی نیستند و آنها را باید «کوتوله» و «بی‌تعهد» دانست. 

مشروح گفت‌وگوی حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا را از (اینجا) بخوانید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر