کد خبر: 137021
A

فرمانده کل سپاه: افسران جنگ نرم، دشمن را در فضای مجازی رسوا کنند

سردار سرلشکر حسین سلامی عصر سه شنبه در رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی: دشمن می خواهد جوانان ما حجاب گریز و نمازگریز باشند و می خواهد اندیشه های مبتذل غرب را که چیزی جز بندگی نداشته را در اذهان جوانان ما جاری کنند.

فرمانده کل سپاه: افسران جنگ نرم، دشمن را در فضای مجازی رسوا کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار سرلشکر حسین سلامی عصر سه شنبه در رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه در صحن اصلی حرم امام خمینی(ره ) خطاب به بسیجیان گفت: ای کاش به اندازه دل های دلداده، سوخته و گام های مستحکم شما بسیجیانی در کنار آن اصحاب با وفا در عاشورا بودند تا آن داستان به گونه دیگری رقم می خورد.

امروز شما بسیجیان هم در میدان اصلی و هم در عالم آرزو، سیاست های دشمن را ناکام و متوقف کرده اید و باید گفت شما هنرمند در شکستن کاخ آرزوی دشمنان هستید.

وی گفت: حق جاری است و باطل صف کشیده و صحنه همان صحنه است و امام در وسط میدان است و این شما هستید که به او لبیک گفته اید.

سردار سلامی توضیح داد: شما بسیجیان راه را بر دشمن بسته اید و بیرق های جهاد را برپا کرده اید و شمشیرها را از نیام درآوردید و دشمن در حال گریز است.

فرمانده سپاه گفت: امروز می توانید به شرق مدیترانه بروید و در لبنان اراده سید مقاومت را ببینید که در برابر صهیونیست ها ندای جهاد سر می دهد؛ صهیونیست ها دیوار های بلند و چند صد متری دور خود کشیدند که البته بیت عنکبوت است.

وی افزود: فلسطینیان را در قدس و همه جا ببینید که در برابر صهیونیست ها محکم ایستاده اند؛ ندای ایرانیان و افغانستانی ها و مردم عراق و سوریه را در کنار مرزهای تصنعی اسراییل ببینید.

سردار سلامی خطاب به حضار گفت: شما شلیک موشک ها را به پایگاه ها و تصرف شناورها را دیده اید و این واقعیت های بزرگ، نشان از آن دارد که شاکله دفاعی و قدرمند اسلام شکل گرفته و هرگز حوادث صدراسلام تکرار نمی شود.

وی افزود: خداوند راضی شد امام که زیباترین موجود عالم هستی است، شهید شود و اهل بیت او اسیر شوند تا هیچ بهانه ای نماند برای ترک میدان جهاد برای کسی نماند و این پیام بزرگ عاشورا بود.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اما این داستان و ماجرا ادامه دارد؛ راه برای دشمن بسته است اما او به دنبال بازگشت است و می خواهد نقطه ای برای رجعت پیدا کند، اما این آرزو میلیاردها سال نوری با او فاصله دارد.

وی گفت: دشمن  هدفش فلج کردن جوامع مسلمان بوده اما از این هدف دور شده، اما هنوز که هنوز است نیتش را دارد؛ شما ببینید تمام تحریم ها باید علیه جوامع مسلمان و در نقطه آغاز و مرکزی آن ایران باشد، اما ملت ایران به برکت رهبری آیت الله خامنه ای و به کمک شما بسیجیان نقشه های دشمن را نقش برآب می کنند و بدانید که شما، مظاهر نصرت هستید.

سردار سلامی اضافه کرد: بسیجیان اولین کسانی هستند که در مشکلات در کنار مردم در هر مشکل و رویدادی قرار می گیرند؛ آنها فشار تحریم را می شکنند و نمی گذارند به معیشت مردم آسیب برسد.

وی خطاب به جمع حاضر گفت: کمک های مومنانه شما آلام مردم ما را سبک کرد. شما مشعل داران امید و بیرق داران نشاط بودید؛ خانه مردم و مساجد را می سازید پس درود خداوند بر شما.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: جنگ بین جنود ابلیس و الهی همیشه بوده و الان هم هست و شما اجازه نمی دهید یاس که از نشانه های کفر است در جامعه ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: سیمای بسیجیان سرشار از عاطفه و دست هایشان مهربان است و این تنها راه حل عبور از فتنه ها است؛ بدانید که بسیج فرمول حل مشکلات جامعه ما بوده و خواهد بود.

سردار سلامی گفت: ما برای جهاد بزرگ یعنی ساختن کشور باید آرایش جنگی بگیریم؛ یک راهبرد دشمن حمله به فضای فکری است چراکه دشمن در عرصه فیزیکی شکست خورده است.

وی افزود: دشمن به دنبال تسخیر فکر و قلب جوانان مسلمانان است و از سوی دیگر می خواهد به وسیله فضای مجازی از جوان ایرانی هویت زدایی و در حیطه شک او را رها کند؛ می خواهند اندیشه جوانان ما را در کنترل بگیرد چرا که اندیشه، هویت ساز است.

 

فرمانده سپاه گفت: دشمن می خواهد جوانان ما حجاب گریز و نمازگریز باشند و می خواهد اندیشه های مبتذل غرب را که چیزی جز بندگی نداشته را در اذهان جوانان ما جاری کنند.

وی تصریح کرد: حال باید اندیشید که در هنگامه نبرد کدام سمت و سو باید ایستاد؛ دشمن جز افسرده کردن و تسلیم کردن ما به چیزی نمی اندیشد و بدانید دشمن خیرخواه ما نیست؛ امروز امام ما در قلب میدان ایستاده است و ملت در کنار او است.

سردار سلامی گفت: رابطه بین امام و امت گسستنی نیست و ما بیرق را در دست گرفته ایم؛ ای بسیجیان فضای مجازی را از رسوا شدن و ناکامی دشمن پُرکنید و نباید منفعل باشید.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی میدان جنگ است و هیچ جزء خنثی در این فضا وجود ندارد؛ اینجا عرصه و میدان جنگ جدید است و باید از رسوا شدن دشمن فضای مجازی را پر کنید؛ پس افسران جنگ نرم با اعتماد به نفس کار را ادامه دهید.

رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه عصر امروز با حضور سپاهیان استان های تهران، قم، البرز و تهران بزرگ در صحن اصلی حرم امام راحل برگزار شد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر