کد خبر: 13738
A

ترامپ: مردگان در انتخابات ریاست‌جمهوری رای دادند

رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار موضع خود در خصوص بروز تقلب گسترده در انتخابات اخیر این کشور، گفت مهاجران غیرقانونی و مردگان، رأی خود را به صندوق ریختند!

ترامپ: مردگان در انتخابات ریاست‌جمهوری رای دادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از العالم، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در یک مصاحبه جدید بار دیگر از موضع خود در خصوص بروز تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور سخن گفت.

وی گفت که مهاجران غیرقانونی و «مردگان» در سراسر آمریکا برای رأی‌گیری ثبت‌نام کرده بودند.

ترامپ در این مصاحبه – که قرار است نسخه کامل آن امروز از شبکه فاکس نیوز پخش شود – به مجری گفت: «خب، بسیاری از مردم آمده‌اند و گفته‌اند حق با من است. شما این موضوع را می‌دانید.»

زمانی که مجری به ترامپ خاطرنشان کرد او برای اثبات این ادعا که سه میلیون مهاجر غیرقانونی در انتخابات رأی دادند به داده‌های مناسب نیاز دارد، ترامپ بر این نکته که «وضع بدی» در خصوص تقلب در انتخابات وجود دارد، پافشاری کرد و گفت: «بگذارید به شما بگویم. وقتی مهاجران غیرقانونی را می‌بینید، افرادی که شهروند نیستند و نامشان برای رأی دادن ثبت شده است، ... ببینید... به افراد ثبت‌نام‌شده نگاه کنید... مهاجران غیرقانونی و افراد مرده را می‌بینید... این وضعی بسیار بد است.»

ترامپ ماه گذشته میلادی نیز تهدید کرده بود برای تقویت قوانین مرتبط با رأی‌گیری، در خصوص تقلب گسترده در انتخابات تحقیق و تفحص انجام دهد؛ اما از آن زمان کاخ سفید هنوز درباره ساز و کار این تفحص اطلاعاتی منتشر نکرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر